سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از خدمات‌رسانی 107 مرکز و خانه بهداشتی در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین دارابی در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان اظهار داشت: رعایت بهداشت و توجه به سلامت از مهم‌ترین تاکیدات است و همه باید در راستای تامین سلامت جامعه همکاری و تلاش کنیم.\n\nوی افزود: در دولت یازدهم در راستای بهبود خدمات‌رسانی در حوزه درمان و بهداشت، اقدامات موثری انجام گرفته که اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله برنامه‌های موفق و بسیار ارزشمند دولت است که با استقبال مردم نیز مواجه شده است.
کد خبر: ۲۲۴۷۶
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از خدمات‌رسانی 107 مرکز و خانه بهداشتی در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین دارابی در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان اظهار داشت: رعایت بهداشت و توجه به سلامت از مهم‌ترین تاکیدات است و همه باید در راستای تامین سلامت جامعه همکاری و تلاش کنیم.

\n\n

وی افزود: در دولت یازدهم در راستای بهبود خدمات‌رسانی در حوزه درمان و بهداشت، اقدامات موثری انجام گرفته که اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله برنامه‌های موفق و بسیار ارزشمند دولت است که با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطر نشان کرد: آتش‌سوزی بیمارستان 17 شهریور از اتفاقات ناخوشایندی بود که در ماه جاری اتفاق افتاد و همه مسئولان اعم از دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان دشتستان و مدیران ارشد استانی و شهرستانی برای جبران این حادثه و تسریع در راه‌اندازی و بازسازی این مجموعه ارزشمند درمانی تلاش و فعالیت می‌کنند.

\n\n

دارابی تصریح کرد: از ابتدای وقوع حادثه نیز اقدامات لازم برای تسریع در خدمات‌رسانی به بیماران انجام شد و با انتقال بیماران بستری در بخش قلب به بیمارستان شهید گنجی، در کمترین زمان شاهد ارائه بهترین خدمات بودیم.

\n\n

این مسؤول ابراز داشت: ارائه خدمات در مراکز و خانه‌های بهداشت و درمان دشتستان نیز در یکسال اخیر رشد کیفی محسوسی داشته و امسال برای افزایش امکانات و تجهیزات این مراکز برنامه‌ریزی شده است.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از خدمات‌رسانی 107 مرکز و خانه بهداشتی در دشتستان خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، هم‌اکنون تعداد 23 مرکز بهداشتی، 65 خانه بهداشت، 9 پایگاه بهداشت و یک آموزشگاه و همچنین 9 پایگاه اورژانس جاده‌ای در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان در امر خدمات‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر