پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اتمام طرح پیمایش عوامل خطر بیماریهای غیرواگیر که از تاریخ 12 اردیبهشت ماه در استان شروع شده بود خبر داد. \n\nکارشناس مسئول واحد بیماریهای غیر واگیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان، فتح اله حاجیانی گفت: در این طرح که هفتمین دوره آن همزمان با سراسر کشور در استان ما نیز انجام شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حاجیانی افزود: در این طرح  از تمامی افراد 18 سال به بالا ،پرسشگری از عوامل خطر بیماریهای غیر واگیر انجام  و همچنین از افراد بالای 25 سال نیز آزمایش خون گرفته شد.
کد خبر: ۲۳۱۸۹
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۸

فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اتمام طرح پیمایش عوامل خطر بیماریهای غیرواگیر که از تاریخ 12 اردیبهشت ماه در استان شروع شده بود خبر داد. 

\n\n

کارشناس مسئول واحد بیماریهای غیر واگیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان، فتح اله حاجیانی گفت: در این طرح که هفتمین دوره آن همزمان با سراسر کشور در استان ما نیز انجام شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حاجیانی افزود: در این طرح  از تمامی افراد 18 سال به بالا ،پرسشگری از عوامل خطر بیماریهای غیر واگیر انجام  و همچنین از افراد بالای 25 سال نیز آزمایش خون گرفته شد.

\n\n

وی همچنین اضافه کرد: از 41 خوشه انتخابی در استان ،سهم شهرستان دشتستان 10خوشه که در مناطق مختلف شهرستان (شهر برازجان-آبپخش،خیرآباد،سعدآباد، شبانکاره و بوشکان ) انجام شده است.

\n\n

این مقام مسئول در ادامه گفت: این برنامه بصورت نرم افزار و همزمان با استفاده از تبلت تکمیل و در پایان داده ها ، به سرور مرکزی ارسال شده است .

\n\n

گفتنی است که خونگیری از افراد واجد شرایط 25 سال به بالا در این طرح پرسشگری  تا 10 خرداد ادامه داشته است  و خون های گرفته شده به تهران ارسال و در ازمایشگاه مرکزی مورد آزمایش قرار میگیرد و نتیجه نهایی ان به اطلاع همشهریان رسانیده می شود .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر