جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: دریافت شهریه ثابت از فرزندان فرهنگیان در مدارس شاهد، نمونه دولتی، هیات امنایی و استعدادهای درخشان ممنوع است.به گزارش فکرشهر، سلیمی فرد افزود: دانش آموزان و سواد آموزان اتباع کشورهای افغانستان و عراق مقیم ایران نیز براساس شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجه خواهد بود.وی اضافه کرد: دریافت شهریه و هرگونه کمک هزینه تحصیلی و گرفتن تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به بیمه و کتاب های درسی هنگام ثبت نام در مدارس دولتی در فصل ثبت نام ممنوع است.
کد خبر: ۲۳۵۴
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: دریافت شهریه ثابت از فرزندان فرهنگیان در مدارس شاهد، نمونه دولتی، هیات امنایی و استعدادهای درخشان ممنوع است.

به گزارش فکرشهر، سلیمی فرد افزود: دانش آموزان و سواد آموزان اتباع کشورهای افغانستان و عراق مقیم ایران نیز براساس شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: دریافت شهریه و هرگونه کمک هزینه تحصیلی و گرفتن تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به بیمه و کتاب های درسی هنگام ثبت نام در مدارس دولتی در فصل ثبت نام ممنوع است.

سلیمی فرد اظهارکرد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده، همکاران فرهنگی نیز بتوانند با مدیریتی جهادی و با نظارت دقیق در امر ثبت نام باعث تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید در نظام آموزش و پرورش شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: با توجه به آمار پیش دبستانی ها در سال گذشته پیش بینی می شود امسال چهارهزار و 200نفر در شهر بوشهر به کلاس اول بروند.

وی یادآورشد: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از یکم خرداد و سایر پایه های دوره های تحصیلی از تاریخ 17 خرداد لغایت 18 تیر است و مدیران مدارس باید با برنامه ریزی مناسب در طول دوره ثبت نام حتی روزهای پنجشنبه نیز نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام کنند.

وی درباره سنجش سلامت ویژه پایه اول ابتدایی افزود: طرح سنجش سلامت تحصیلی دانش آموزان از یکم خرداد در سه پایگاه دبستان شهدای بسیج، اخوت و وحدت چغادک از توابع شهرستان بوشهر انجام می شود.

سلیمی فرد با بیان این که مدیران مدارس نسبت به ثبت نام اینترنتی بموقع دانش آموزان میان پایه بدون حضور آنها و اولیا توجه داشته باشند، گفت: ثبت نام از هنر جویان هنرستان ها بدون لحاظ محدود جغرافیایی و براساس ضوابط باید انجام شود.

سلیمی فرد افزود: ثبت نام دانش آموزان درپایه های مختلف تحصیلی در مدارس دولتی عادی بدون برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه و شرط معدل است و تنها براساس محدوده جغرافیایی مدارس انجام می شود.

وی یادآورشد: ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیر دولتی، شاهد و ایثارگران، نمونه دولتی، استعداد های درخشان و مدارس استثنایی نیز براساس دستور العمل های مربوط انجام می شود.

سلیمی فرد اضافه کرد: مدارسی که مجاز به دریافت شهریه و کمک های مردمی هستند میزان آن را به همراه فهرست همه فعالیت ها در تابلو اعلانات مدرسه نصب کنند و دریافت هر گونه وجه نقد، چک حامل و چک پول در مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی ممنوع است.

وی گفت: ضروری است همه وجوه دریافتی به حساب مدرسه واریز و چک های صادره هم به وسیله اولیای دانش آموزان در وجه مدرسه صادر شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر