جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بر اساس جدیدترین رتبه‌بندی پایگاه استنادی دانشگاه‌های جهان اسلام ISC، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمره 10 دانشگاه برتر وزارت بهداشت قرار گرفت.به گزارش فکرشهر، در رتبه بندی  ISC، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بین دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت با 4 پله صعود رتبه 10 را کسب کرده و در بین 563 دانشگاه و مؤسسه پژوهشی رتبه 30 کشور را به خود اختصاص داده است.این رتبه بندی هرسال 2 بار از سوی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر اساس عملکرد دانشگاه‌ها در محیط وب صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۳۶۹
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: بر اساس جدیدترین رتبه‌بندی پایگاه استنادی دانشگاه‌های جهان اسلام ISC، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمره 10 دانشگاه برتر وزارت بهداشت قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر، در رتبه بندی  ISC، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بین دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت با 4 پله صعود رتبه 10 را کسب کرده و در بین 563 دانشگاه و مؤسسه پژوهشی رتبه 30 کشور را به خود اختصاص داده است.

این رتبه بندی هرسال 2 بار از سوی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر اساس عملکرد دانشگاه‌ها در محیط وب صورت می‌گیرد.

مدارک علمی انتشار یافته در وب سایت دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی، تعداد صفحات نمایه شده توسط موتور کاوش گوگل، پیوندهای دریافتی، رتبه ترافیک و رتبه طراحی از جمله معیارهای این رتبه‌بندی بوده است.

در رتبه مدارک علمی قبلاً فقط مدارک PDF لحاظ شده بود که در نسخه جدید مدارک PDF، Doc، Docx، PPT، PPtx  که در وب سایت دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی موجود بوده است شناسایی و در محاسبه منظور شده است.

پیوندهای دریافتی (Backlinks یا Inlinks) که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند از Majestic SEO استخراج می‌شوند و همچنین رتبه ترافیک از سایت Alexa و رتبه طراحی نیز از معیارهای تعریف شده در قالب عوامل محتوای وب، عوامل جست و جو و امکانات کاربر تعیین شده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر