سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با همکاری واحد آموزش و ارتقای سلامت خانواده شهرستان دشتستان در نگارخانه هنرمندان پژوهش سرای متقین شهر برازجان برگزار شد. \n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: این نمایشگاه در راستای بیانات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی جمعیت برگزارشده است.
کد خبر: ۲۳۹۵۷
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با همکاری واحد آموزش و ارتقای سلامت خانواده شهرستان دشتستان در نگارخانه هنرمندان پژوهش سرای متقین شهر برازجان برگزار شد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: این نمایشگاه در راستای بیانات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی جمعیت برگزارشده است.

\n\n

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/02__151beec2.jpg

\n\n

فضه امیری اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه آموزش، فرهنگ‌سازی و همچنین اقناع جمعیت جوان و نخبگان برای بالا بردن نرخ باروری کلی، افزایش جمعیت، ازدواج سالم و همچنین لزوم و حفظ سلامت مادران، کودکان و خانواده‌ها بوده است.

\n\n

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در نگارخانه هنرمندان شهر برازجان دایر و عموم مردم به ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه دوم، افراد در آستانه ازدواج، مادران دارای فرزند و زوجین جوان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

\n\n

گفتنی است این نمایشگاه با حضور امام‌جمعه، فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان دشتستان افتتاح شد.

\n\n

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/01__bfa40ed9.jpg

\n\n

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/03__07a0585a.jpg

\n\n

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/07__543ac28f.jpg

\n\n

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/06__78535946.jpg

\n\n

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/05__96cf44d3.jpg

\n\n

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/gFiles/04__41cc478a.jpg

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر