سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هماهنگ‌کننده فراهم آوری و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با اهدای کبد و کلیه‌های بانوی 50 ساله دشتستانی سه بیمار نیازمند به پیوند اعضا در کشور زندگی دوباره پیدا کردند. \n\nبه گزارش فکرشهر، دکتر محمدرضا صالحی در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه افزود: ضایعه مغزی سکینه مزارعی که براثر سانحه تصادف در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بستری‌شده بود به تأیید چهار پزشک متخصص و معتمد وزارت بهداشت و نماینده قوه قضاییه در استان رسید.
کد خبر: ۲۴۳۳۳
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: هماهنگ‌کننده فراهم آوری و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با اهدای کبد و کلیه‌های بانوی 50 ساله دشتستانی سه بیمار نیازمند به پیوند اعضا در کشور زندگی دوباره پیدا کردند. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر محمدرضا صالحی در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه افزود: ضایعه مغزی سکینه مزارعی که براثر سانحه تصادف در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بستری‌شده بود به تأیید چهار پزشک متخصص و معتمد وزارت بهداشت و نماینده قوه قضاییه در استان رسید.

\n\n

\n\n

مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر تصریح کرد: پس از اعلام رضایت خانواده نسبت به اهدای عضو، پیکر خواهر شهید هوشنگ مزارعی به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر انتقال یافت و پس از تأیید نهایی در عملی 2 ساعته کبد و کلیه‌ها برداشت شد.

\n\n

دکتر صالحی بیان داشت: اعضای اهداشده این مادر فداکار برای پیوند به شیراز انتقال داده شد تا نجات‌بخش جان سه هم‌وطن نیازمند به پیوند اعضا باشد.

\n\n

وی در رابطه با انجام این اقدام خداپسندانه خاطرنشان کرد: با اهدای عضو این بانوی دشتستانی سومین اهدای عضو از ابتدای سال جاری تاکنون در استان بوشهر به وقوع پیوسته است.

\n\n

تقدیر و دلجویی رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از خانواده مزارعی

\n\n

مسئول فراهم آوری و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر نیز با شرکت در مراسم ختم مرحومه مزارعی و قرائت پیام تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، از اقدام خداپسندانه این خانواده تجلیل کرد.

\n\n

در این مراسم امام‌جمعه شهر برازجان، فرماندار دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان حضور داشتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر