سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  ﺭﻳﻴﺲﺷﺒﻜﻪ ﺑﻬﺪاﺷﺖ و ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺩﺷﺘﺴﺘﺎﻥ به مناسبت روز بهورز، پیامی صادر نمود.\n\nبه گزارش فکرشهر، در پیام حسین دارابی آمده:\n\nدرخشش چشمگیر توفیقات عظیم نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی مرهون تلاشهای خستگی ناپذیر انسانهایی است که عاشقانه و مخلصانه با فداکاری و وفاداری در ارائه خدمات پیشگیری از تهدیدات سلامتی برای یکایک آحاد جامعه روستایی در دورافتاده ترین مناطق جغرافیایی کشور سر از پا نمی شناسند .
کد خبر: ۲۶۷۳۵
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

فکرشهر:  ﺭﻳﻴﺲﺷﺒﻜﻪ ﺑﻬﺪاﺷﺖ و ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺩﺷﺘﺴﺘﺎﻥ به مناسبت روز بهورز، پیامی صادر نمود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در پیام حسین دارابی آمده:

\n\n

درخشش چشمگیر توفیقات عظیم نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی مرهون تلاشهای خستگی ناپذیر انسانهایی است که عاشقانه و مخلصانه با فداکاری و وفاداری در ارائه خدمات پیشگیری از تهدیدات سلامتی برای یکایک آحاد جامعه روستایی در دورافتاده ترین مناطق جغرافیایی کشور سر از پا نمی شناسند .

\n\n

بهورزان جامعه نگرترین دانش آموختگان نظام سلامت هستند  و  ارائه خدمات مراقبتهای اولیه بهداشتی درمانی توسط بهورزان در جامعه روستایی از عوامل موثر در توسعه شاخصهای انسانی می باشد که موجب توسعه شاخصهای اجتماعی می شود.

\n\n

این مراقبت های اولیه سلامت شامل مراقبتهای اصلی و اساسی بوده که اکثریت افراد جامعه و گروههای هدف به آنها نیاز دارند، مراقبتهای اولیه سلامت عمدتا" بر محور پیشگیری استوار بوده که از طریق پیشگیری از بروز بیماریها و ناتوانی ها  هم باعث ارتقاء سلامت شده و هم هزینه های سلامت را کاهش  می دهند که بهورزان ارائه دهندگان  این خدمات اولیه سلامت در خانه های بهداشت در مناطق روستایی می باشند.

\n\n

بی شک نگاه به مسیر طی شده در این سی و سه سال (دوازده شهریور سال 1363تا کنون) نشان دهنده عظمت  کار انجام شده در حوزه سلامت و در ارائه خدمات پیشگیرانه به آحاد جامعه میباشد  و  همچنین چراغ راه آینده خواهد بود و همه ما را به طی راه پیش رو دلگرم می‌کند.

\n\n

لذا بر خود لازم دانسته فرا رسیدن دوازدهم شهریور روز بهورز را خدمت زحمتکش ترین و کارآمدترین نیروها در نظام سلامت کشور تبریک عرض نموده و برای بهورزان عزیز موفقیت و تندرستی را از درگاه خداوند متعال آرزومندم .                                    

\n\n

ﺭﻳﻴﺲﺷﺒﻜﻪ ﺑﻬﺪاﺷﺖ و ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺩﺷﺘﺴﺘﺎﻥ

\n\n

ﺩﻛﺘﺮ ﺣﺴﻴﻦ ﺩاﺭاﺑﻲ

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر