دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: زایمان طبیعی موفق توسط تیم اورژانس مرکز سلامت جامع تنگ ارم از توابع شهرستان دشتستان انجام گرفت. \n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: طی تماس تلفنی خانواده مادر باردار از روستای کنار سیاه، اورژانس مرکز سلامت جامع تنگ ارم برای انتقال بیمار به محل اعزام و بیمار به مرکز سلامت جامع تنگ ارم انتقال یافت.
کد خبر: ۲۷۳۷۷
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: زایمان طبیعی موفق توسط تیم اورژانس مرکز سلامت جامع تنگ ارم از توابع شهرستان دشتستان انجام گرفت. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: طی تماس تلفنی خانواده مادر باردار از روستای کنار سیاه، اورژانس مرکز سلامت جامع تنگ ارم برای انتقال بیمار به محل اعزام و بیمار به مرکز سلامت جامع تنگ ارم انتقال یافت.

\n\n

سکینه غلامی افزود : پس از معاینه بالینی و پرونده مادر باردار ، با توجه به کم‌خونی شدید مادر و خطر خونریزی دستور اعزام مادر توسط پزشک مرکز با آمبولانس به بیمارستان داده شد.

\n\n

\n\n

وی تصریح کرد: به دلیل پیشرفت سریع زایمان ، مادر باردار در مسیر راه ،با عملکرد خوب و به‌موقع تیم اورژانس و مامای همراه وی ،زایمان به‌صورت طبیعی و موفق در آمبولانس انجام شد.
\nمسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: وضعیت و حال عمومی مادر و نوزاد مطلوب و خوب گزارش‌شده و برای مراقبت‌های ویژه ، توسط آمبولانس به بیمارستان شهید گنجی برازجان انتقال یافتند.
\nگفتنی است تمامی آمبولانس‌های اورژانس مراکز و جاده‌ای 115 مجهز به ست زایمان می‌باشند و پرسنل اورژانس 115 آموزش‌های لازم را در این مورد دیده‌اند . 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر