سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در طی مراسمی ،شهردارشهر برازجان، مهندس سعید شمالی نژاد از خدمات مسئول و پرسنل اورژانس 115 شهرستان دشتستان تقدیر نمود. \n\nشهردار شهر برازجان، مهندس سعید شمالی نژاد در این مراسم گفت ، تعامل و همکاری اورژانس 115 با شهرداری و آتش نشانی و در مواقع بروز بحران، ،سوانح و حوادث و مانورها قابل تقدیر است .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، مهندس شمالی نژاد افزود: اورژانس میتواند در کنار آتش نشانی در آموزش اقدامات پیشگیرانه و مدیریت ان  درزمان وقوع حوادث در ادارات و مراکز آموزشی موثر باشند .
کد خبر: ۲۷۳۷۹
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: در طی مراسمی ،شهردارشهر برازجان، مهندس سعید شمالی نژاد از خدمات مسئول و پرسنل اورژانس 115 شهرستان دشتستان تقدیر نمود. 

\n\n

شهردار شهر برازجان، مهندس سعید شمالی نژاد در این مراسم گفت ، تعامل و همکاری اورژانس 115 با شهرداری و آتش نشانی و در مواقع بروز بحران، ،سوانح و حوادث و مانورها قابل تقدیر است .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، مهندس شمالی نژاد افزود: اورژانس میتواند در کنار آتش نشانی در آموزش اقدامات پیشگیرانه و مدیریت ان  درزمان وقوع حوادث در ادارات و مراکز آموزشی موثر باشند .

\n\n

در ادامه مسئول فوریتهای پزشکی شهرستان دشتستان، مهدی فروزان کمالی  با ارائه عملکرد اورژانس 115 شهرستان در یکسال اخیر ، گفت ،مرکزاورژانس 115 آمادگی خود را برای برگزاری کلاس های کمک های اولیه  در ادارات و نهادها و مدارس  اعلام می نماید و  انتشار جزوات آموزشی در مورد بیماریهای اورژانسی میتواند در بالا بردن آگاهی شهروندان تاثیر گذار باشد.

\n\n

. آقای فروزان کمالی در این نشست افزود ، یکی از مشکلات ما در خدمات رسانی اورژانسی برای بیماران در بافت های فرسوده می باشد که با توجه به قدیمی و کم عرض بودن کوچه ها از شهردار و شورای شهر تقاضا داریم نسبت به نوسازی بافتهای فرسوده شهری اقداماتی انجام دهند تا ارائه خدمات توسط اورژانس 115 در کمترین زمان ممکن انجام شود.

\n\n

  ایشان همچنین از شهردار خواستند در بحث ساماندهی شهر ، در چها راه ها و در مواقعی که ترافیک بالاست ،تمهیداتی برای عبور امبولانس اورژانس 115 بکار گیرند.

\n\n

گفتنی دراین مراسم از مسئول و پرسنل اورژانس 115 شهرستان دشتستان توسط شهردار برازجان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر