سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان،مهندس حسین دلخواه یکی از اولویتهای مهم شهرستان در این مقطع زمانی را ثبت خدمات در سیستم یکپارچه بهداشت (سیب) عنوان کرد. \n\n
کد خبر: ۲۷۳۸۳
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان،مهندس حسین دلخواه یکی از اولویتهای مهم شهرستان در این مقطع زمانی را ثبت خدمات در سیستم یکپارچه بهداشت (سیب) عنوان کرد. 

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، مهندس دلخواه گفت: با توجه به نیاز سیستم مراقبتف جهت کارآمدتر شدن و به روز شدن در ارائه خدمات و همچنین افزایش قابلیت پیگیری و رصد کردن خدمات ارائه شده و ارتقاء کیفیت و سرعت بخشیدن به ارائه خدمات ضروری و به جا،در سیستم بهداشت کشور ،سامانه الکترونیک  سیب  شروع شده است  که امیدواریم با ایجاد زیر ساختهای لازم و همچنین تلاش کرکنان این حوزه به زودی شاهد به بارنشستن این هدف والا در کشور باشیم.

\n\n

این مقام مسئول گفت ،در همین راستا ،شبکه بخهداشت و درمان دشتستان با جدیت و اعتقاد راسخ ،پیگیر اجرایی شدن برنامه سامهیکپارچه بهداشت(سیب) در سطح شهرستان بوده ، و به حمد الهی و تلاش مدیران و کارکنان شبکه،بیشترین ثبت خدمات در این سامانه در استان را داشته است .

\n\n

ایشان خاطر نشان کرد،با برنامه ریزهای انجام شده و ایجاد زیر ساختهای لازم ،تا قبل از مهرماه تمامی خدمات انجام شده به صورت انلاین و تحت همین سامانه انجام خواهد شد.

\n\n

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان در پایان گفت ،از کاربران برتر شهرستان  که با همت بالا در  ثبت خدمات الکترونیک در این سامانه  تلاش نموده اند ،تشکر و قدر دانی می کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر