سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و ودرمان دشتستان ،اولین جلسه شورای بهورزی با حضور ریاست و معاون بهداشتی شبکه و سایر اعضاء برگزارگردید. \n\nرییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر حسین دارابی گفت، شورای بهورزی به عنوان نمایندگان برگزیده بهورزان وظیفه مهمی را برعهده دارند که میتوان به  ارتقاء خدمات بهداشتي درماني اوليه در واحدهاي ارائه خدمات روستايي اشاره کرد .\n\nدکتر دارابی همچنین گفت،خانه های بهداشت میتوانند از طریق بهورزان مناطق مجاور خود پایش شوند ومورد ارزشیابی قرار گیرند.
کد خبر: ۲۷۳۸۴
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و ودرمان دشتستان ،اولین جلسه شورای بهورزی با حضور ریاست و معاون بهداشتی شبکه و سایر اعضاء برگزارگردید. 

\n\n

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر حسین دارابی گفت، شورای بهورزی به عنوان نمایندگان برگزیده بهورزان وظیفه مهمی را برعهده دارند که میتوان به  ارتقاء خدمات بهداشتي درماني اوليه در واحدهاي ارائه خدمات روستايي اشاره کرد .

\n\n

دکتر دارابی همچنین گفت،خانه های بهداشت میتوانند از طریق بهورزان مناطق مجاور خود پایش شوند ومورد ارزشیابی قرار گیرند.

\n\n

\n\n

این مقام مسئول افزود ، با توجه به اجرای تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت،رویکرد ارائه خدمات نیز تغییر کرده  و ما انتظار داریم که بهورزان به عنوان اولین سطوح ارائه دهنده خدمات در جوامع روستایی ، خدمات خود را طوری ارائه دهند که رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد.

\n\n

دکتر دارابی از شورای بهورزی خواست که دستور کار جلسه را یک هفته قبل از برگزاری جلسه به نمایندگان بهورزی ابلاغ کنند.

\n\n

در ادامه ؛معاون بهداشتی شبکه ،مهندس حسین دلخواه گفت ، از بهورزانی که سالانه از نظر علمی و پایشی بالاترین نمره رادر آزمون کسب می کنند، از تجربیات آنها  جهت پایش یا به عنوان مشاور استفاده کنند و برای ایجاد انگیزه بین بهورزان به نفرات اول تا سوم آزمون فصلنامه بهورزان جوایز نقدی اهدا گردد.

\n\n

مهندس دلخواه همچنین  بر رفع و آموزش مشکلات سامانه سیب از جمله خریداری کامپیوتر و تجهیزات لازم و رفع مشکلات اینترنت در جاهایی که دسترسی به اینترنت ندارند،تاکید نمود .

\n\n

در پایان ،مدیر آموزشگاه بهورزی برازجان ،علیرضا اخلاقی گفت ، بهورزان در  برگزاری گردهمایی ماهیانه خود باید مداخله داشته باشند و مقرر شد،جلسه بعدی شورای بهورزی در آبان ماه برگزار شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر