يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هیات داوران جشنواره عکس همراه تنگستان آثار یاسین احمدزاده، رضا احمدی و کیوان آذرشب را به تریب به عنوان اول تا سوم معرفی کرد.
کد خبر: ۲۸۱۰
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰

به گزارش فکرشهر، سرپرست دفتر سینمای جوان تنگستان درحاشیه آیین پایانی نخستین جشنواره عکس تلفن همراه تنگستان افزود: 364 عکس از 64 عکاس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در مرحله بازبینی 334 عکس از 57 عکاس به مرحله اول داوری این جشنواره راه یافتند.

عبدالرضا احمدی بیان کرد: درمرحله اول داوری نیز 49 عکس از 29 عکاس به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کرد که دربخش نهایی هیات داوران، یاسین احمدزاده از اهرم را به عنوان نفر اول، رضا احمدی از محمدعامری نفر دوم و کیوان آذرشب از اهرم نفر سوم برگزید.

وی اضافه کرد: همچنین هیات داوران این جشنواره، افشار رحیمی از اهرم، اکبر قاسم نژاد از آباد و محمدرضا رشیدی از محمود احمدی را شایسته تقدیر دانست و علاوه بر لوح تقدیر گواهی شرکت در جشنواره به آنها اعطا کرد.

احمدی بیان کرد: هیات داوران این جشنواره، متشکل از داریوش غریب زاده، مهیار دولتخواه و سعید عرب زاده بودند.

وی گفت: در این جشنواره به مدت سه روز گردهمایی عکاسان و فیلم سازان سینمای جوان تنگستان و دو کارگاه فیلم نامه نویسی داریوش غریب زاده و کارگاه عکاسی دیجیتال توسط مهیار دولتخواه و سعید عرب زاده به صورت رایگان برای علاقه مندان برگزار شد.

احمدی افزود: همچنین در کارگاه نقد و بررسی فیلم غریب زاده نمایش فیلم های کوتاه جشنواره بین المللی تهران به نمایش درآمد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر