پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده دریابانی استان بوشهر اعلام کرد: با تلاش ماموران اطلاعاتی این فرماندهی محموله 7 میلیارد ریالی لوازم برقی و الکتریکی قاچاق در بوشهر شناسایی و توقیف شد.
کد خبر: ۲۸۱۳
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۴

به گزارش فکرشهر، سرتیپ دوم قلندرلشکری در تشریح بیشتر این خبر گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی از منابع مبنی بر فعالیت فردی به هویت "ع-ع" بعنوان مالک یک فروند شناور تجاری در وارد کردن غیر قانونی کالا و لوازم برقی و الکتریکی به کشور از طریق مرزهای آبی این استان، این مهم را در دستور کار عوامل اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه دریابانی بوشهر قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با انجام یکسری اقدامات گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی شناور مذکور حامل مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در یکی از اسکله های بوشهر شدند.

سردار لشکری خاطر نشان کرد: با شناسایی شناور و پس از هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی و در حضور نماینده گمرک از شناور مذکور بازرسی و مقادیر قابل توجهی کالای غیر مجاز شامل: 4 دستگاه یخچال، 15دستگاه جارو برقی، 6 دستگاه ماشین لباسشویی، 225 کیلوگرم پوشاک،2 دستگاه کولر گازی، 5دستگاه آبسردکن، 194عدد لوازم جانبی تلفن همراه و ...کشف و ضبط شد.

فرمانده دریابانی استان ارزش ریالی محموله توقیفی را بالغ بر 700 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: محموله توقیفی به دستور مقام قضایی به انبار گمرکات انتقال و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه دو نفر متهم دستگیر شده روانه زندان شدند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر