يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت قم گفت: حضور چندین ساله آیت‌الله مهدوی کنی در عرصه‌های مختلف تجربه ذی‌قیمتی را برای ایشان به وجود آورده و توانسته شخصیت ممتازی را بسازد که ما کمتر نظیر آن را در انقلاب سراغ داریم.به گزارش فکرشهر، آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه موقت قم و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی سلامتی و بهبود برای رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ایشان شخصیتی دوست داشتنی است و طی مدتی که این بیماری برایشان پیش آمده شاهد بودم که طبقات مختلف اجتماعی، نخبگان و سیاسیون با نگاه ویژه‌ای به ایشان نگاه می‌کنند. 
کد خبر: ۲۸۹۴
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: امام جمعه موقت قم گفت: حضور چندین ساله آیت‌الله مهدوی کنی در عرصه‌های مختلف تجربه ذی‌قیمتی را برای ایشان به وجود آورده و توانسته شخصیت ممتازی را بسازد که ما کمتر نظیر آن را در انقلاب سراغ داریم.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه موقت قم و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی سلامتی و بهبود برای رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ایشان شخصیتی دوست داشتنی است و طی مدتی که این بیماری برایشان پیش آمده شاهد بودم که طبقات مختلف اجتماعی، نخبگان و سیاسیون با نگاه ویژه‌ای به ایشان نگاه می‌کنند. 

 http://media.isna.ir/content/hamidreza+dastjerdi-6-187.jpg/4


عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: همه جامعه امید دارند این شخصیت در میان ما باقی بماند و همچنان تاثیرگذار باشد. 
 
حسینی بوشهری با اشاره به فعالیت‌های آیت‌الله مهدوی کنی پیش و بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر جا که کار زمین مانده‌ای وجود داشت آیت‌الله مهدوی کنی وارد می‌شد و امروز نیز در جایگاه ریاست خبرگان برای جامعه و مسئولان آرامش‌بخش است. 
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: چندین سال حضور در عرصه‌های مختلف تجربه ذی‌قیمتی را برای ایشان به وجود آورده و توانسته شخصیت ممتازی را بسازد که ما کمتر نظیر آن را در انقلاب سراغ داریم.

http://media.isna.ir/content/hamidreza+dastjerdi-7-185.jpg/4
منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر