شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: غلامرضا حاجیانی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بیش از 60 درصد از خون‌های دریافتی در بوشهر از اهداکنندگان مستمر است اظهار کرد: بیشترین مصرف کنندگان خون در استان بوشهر، بیماران تالاسمی و افراد بستری در بخش‌های اورژانس و جراحی هستند.به گزارش فکرشهر، وی خاطرنشان کرد: عمده خون های اهدا شده مثبت بوده و استان بوشهر بیشتر نیاز به خون‌های منفی دارد.
کد خبر: ۲۹۰۰
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: غلامرضا حاجیانی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بیش از 60 درصد از خون‌های دریافتی در بوشهر از اهداکنندگان مستمر است اظهار کرد: بیشترین مصرف کنندگان خون در استان بوشهر، بیماران تالاسمی و افراد بستری در بخش‌های اورژانس و جراحی هستند.

به گزارش فکرشهر، وی خاطرنشان کرد: عمده خون های اهدا شده مثبت بوده و استان بوشهر بیشتر نیاز به خون‌های منفی دارد.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر دارنده رتبه سوم افزایش اهدا  خون در کشور شناخته شده خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای سازمان انتقال خون، تعداد اهدا  کنندگان بوشهری در سال 92 نسبت به سال 91  سه درصد افزایش یافته و استان بوشهر در این زمینه رتبه سوم را در کشور به دست آورده است.

حاجیانی افزود: پارسال 45 هزار و 435 نفر به مراکز خون گیری استان بوشهر مراجعه کرده‌اند که 34 هزار و 700 نفرشان واجد شرایط اهدا خون بودند.

وی تصریح کرد: بیش از 50 درصد اهدا  کنندگان خون در استان اهدا کننده مستمر به شمار می‌روند یعنی هر سال دو تا سه بار خون اهدا می‌کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر