شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شورای گسترش آموزش پزشکی با ایجاد دو رشته جدید در دوره کارشناسی ارشد در این دانشگاه موافقت کرد.به گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا رییسی افزود: بر اساس مجوز صادره از مهر امسال دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رشته های بیوشیمی و خون شناسی با ظرفیت سه دانشجو درهر رشته دانشجو پذیرش خواهد کرد.وی یادآورشد: هم اینک در دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد ، دکترای عمومی و تخصصی یکهزار و 979 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۲۹۵۷
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شورای گسترش آموزش پزشکی با ایجاد دو رشته جدید در دوره کارشناسی ارشد در این دانشگاه موافقت کرد.

به گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا رییسی افزود: بر اساس مجوز صادره از مهر امسال دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رشته های بیوشیمی و خون شناسی با ظرفیت سه دانشجو درهر رشته دانشجو پذیرش خواهد کرد.

وی یادآورشد: هم اینک در دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد ، دکترای عمومی و تخصصی یکهزار و 979 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: درحوزه تخصصی به عنوان دستیار نیز دررشته های پزشکی اجتماعی، جراحی عمومی و داخلی دانشجو در این دانشگاه پذیرفته می شود.

رییسی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دارای 152 نفر عضو هیات علمی است که از این شمار 17 نفر در رتبه استاد و دانشیار، 96 نفر استادیار و 39 نفر نیز مربی هستند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر