دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دومین گشت مشترک بازرسان بهداشت محیط با حضور کارشناسان و بازرسین اداره صنعت ،معدن و تجارت،دامپزشکی،جهاد کشاورزی و اتاق اصناف شهرستان دشتستان، در شهر برازجان انجام شد. \n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، کارشناس مسئول واحد بهداشتمحیط ستاد شهرستان ، مهندس  طیبه سبحانی در این خصوص گفت: در این طرح از تعدادی از آش فروشی های شهر برازجان بازدید شد و از نکاتی که مورد بررسی قرار گرفت می توان به لزوم استفاده از روپوش ،کلاه،استفاده از ظروف نشاسته ای و رعیت نظافت عمومی در محل کسب بود .
کد خبر: ۲۹۶۸۰
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: دومین گشت مشترک بازرسان بهداشت محیط با حضور کارشناسان و بازرسین اداره صنعت ،معدن و تجارت،دامپزشکی،جهاد کشاورزی و اتاق اصناف شهرستان دشتستان، در شهر برازجان انجام شد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، کارشناس مسئول واحد بهداشتمحیط ستاد شهرستان ، مهندس  طیبه سبحانی در این خصوص گفت: در این طرح از تعدادی از آش فروشی های شهر برازجان بازدید شد و از نکاتی که مورد بررسی قرار گرفت می توان به لزوم استفاده از روپوش ،کلاه،استفاده از ظروف نشاسته ای و رعیت نظافت عمومی در محل کسب بود .

\n\n

این مقام مسئول تصریح کرد ،100 درصد از  آش فروشی ها شهر برازجان طبق دستورالعمل کشوری از ظروف یکبار مصرف نشاسته ای استفاده میکنند و  دیگر شهرهای  شهرستان نیز در بازدیدهایی از آنها انجام شده براین مهم تاکید شده است.

\n\n

خانم سبحانی خاطر نشان کردکه این گشت های مشترک طبق برنامه زمانبندی شده در طول سال انجام و تا پایان سال در دیگر مناطق شهرستان انجام خواهد شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر