پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از ارائه راهکارهای مختلف برای ماندگاری پزشکان متخصص در دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی در نشست مدیران بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: بهبود وضعیت بهداشت و سلامت در شهرستان مورد تاکید مدیریت شهرستان قرار دارد و در این زمینه نباید کم‌کاری شود.
کد خبر: ۲۹۷۷
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از ارائه راهکارهای مختلف برای ماندگاری پزشکان متخصص در دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی در نشست مدیران بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: بهبود وضعیت بهداشت و سلامت در شهرستان مورد تاکید مدیریت شهرستان قرار دارد و در این زمینه نباید کم‌کاری شود.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان با اشاره به اجرای بزرگترین طرح اجرایی سلامت در کشور افزود: این طرح در واقع همان طرح تحول نظام سلامت است که با حمایت‌های خوبی از طرف مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری روبه‌رو شد و مسئولان ارشد کشور در سیاست‌های ابلاغی خود تکلیف‌هایی را برای بخش بهداشت مشخص کرده‌اند که بارقه‌های امیدی را در دل دلسوزان حوزه سلامت روشن کرده است.

وی از سرپرستان مراکز درمانی خواست که در مورد بسته‌های اجرایی نظام سلامت که کاهش هزینه درمان و زایمان طبیعی رایگان است، اطلاع‌رسانی کافی را به مردم انجام دهند.

حاجیونی متذکر شد: از اولویت‌های اساسی شهرستان دشتستان در مراکز بهداشتی و درمانی، مسئله رضایت پزشکان است، چون محوریت سلامت شهرستان حول پزشکان متخصص می‌چرخد و ما وظیفه داریم راهکارهای مختلفی برای ماندگاری پزشکان انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در مراکز تک‌پزشک، ده‌گردشی و همچنین جلسات گروهی بهورزان باید بعد از ظهرها انجام شود.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت دشتستان نیز در ارتباط با برنامه نیازسنجی مراکز مطالبی بیان و بر لزوم ارسال سریع آن به شبکه تاکید کرد.

محمدجواد برهان گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، برنامه‌هایی دارد که پرداخت‌های اضافه‌کار، مسکن و کارانه پرسنلی در سال جدید به‌روز می‌شود.

وی بیان کرد: شاخص‌های بهداشتی شهرستان در سال 92 نسبت به سال 91 ارتقا پیدا کرده که این حاصل زحمات همکاران در بخش محیطی و ستادی است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر