سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۳۰۷
جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۶

فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 12 میلیارد ریال برای احداث 4 ساختمان آتش‌نشانی در دو شهرستان دشتی و تنگستان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، سید کمال‌الدین شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نبود ساختمان و تأسیسات لازم برای اداره آتش‌نشانی شهرهای شُنبه و بادوله در شهرستان دشتی و شهرهای آباد و دلوار در شهرستان تنگستان، مشکلاتی را برای کارمندان شهرداری در خدمت‌رسانی به مردم این چهار شهر حوزه انتخابیه‌ام ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: در فرم‌هایی که در اوایل شروع دوره دهم مجلس به منظور شناسایی و جمع‌بندی نیازها در کمیته‌های تخصصی، بین مسؤولین شهرستان‌های دشتی و تنگستان توزیع شد، مشکل نبود ساختمان آتش‌نشانی یکی از مطالبات شهرداران این چهار شهر بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: در مردادماه امسال بود که طی جلسه‌ای با رئیس سازمان شهرداری‌ها و همیاری‌های کشور این مطالبه شهرداران و اعضای شورای اسلامی چهار شهر شُنبه، بادوله، آباد و بندر دلوار را مطرح کردم که مقرر شد موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

شهریاری با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی به موقع و بدون از دغدغه پرسنل زحمتکش آتش‌نشانی به مردم، ادامه داد: طی جلسه‌ای که روز گذشته با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و همیاری‌های کشور داشتم مصوب شد این سازمان اعتبار 3 میلیارد ریال برای هرکدام از شهرداری‌های عنوان شده کمک کند.

وی تصریح کرد: این مبلغ طی دو قسط، اوایل دی و اسفندماه، برای احداث ساختمان آتش‌نشانی چهار شهر شُنبه، بادوله، آباد و بندر دلوار پرداخت می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر