سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۷۷۸
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۱

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: جاده گناوه- دیلم یکی از مهمترین پروژه های استانی است که عملیات اجرایی آن در دست اجرا است و تاپایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

http://media.mehrnews.com/d/2016/10/28/3/2255565.jpg?ts=1478437009502

به گزارش فکرشهر از مهر، حسن اسماعیلی در آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی دیلم اظهار داشت: در دیلم مدیران دولت در راستای توسعه شهرستان همگام بوده و با سیاست‌های دولت تدبیر و امید همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استانداری بوشهر بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به جاده گناوه - دیلم اختصاص داده است، افزود: این پروژه مهمترین پروژه استانی است و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

اسماعیلی بیان کرد: خدمات دهی را حق مردم می دانیم و همه با همدلی و وحدت در جهت تحقق خواسته‌های به جای مردم تلاش می‌کنیم.

وی گفت: کارهای خوبی در زمینه اجتماعی و فرهنگی در دولت تدبیر و امید در دیلم صورت گرفته و با اجرای این کارها شاهد نشاط اجتماعی در این شهرستان هستیم.

فرماندار دیلم  با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر بیان کرد: کمیته‌های مختلف در راستای اجرای برنامه‌های دهه فجر در دست تشکیل است.

اسماعیلی افزود: خدمات خوبی در دولت تدبیر و امید انجام شده است که باید همراه با واقعیت به خوبی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی اظهار کرد: دستاوردهای برجام بسیار گسترده بوده که یکی از آثار آن شکست تحریم خطوط هوایی کشور بود که پس از انقلاب اسلامی برای اولین باز در کشور اتفاق افتاده است.

فرماندار دیلم گفت: برجام مرهون تدابیر رهبری، مردم و مردان دیپلماسی دولت تدبیر و امید است.

 در پایان این مراسم از درویشی بخشدار سابق مرکزی شهرستان دیلم تقدیر به عمل آمد و باقر گله‌گیر به عنوان بخشدار مرکزی دیلم معرفی شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر