شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۸۵۵
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور ایثارگران گفت: مقام معظم رهبری همواره بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا تأکید داشته و فضیلت این مهم را کمتر از شهادت نمی‌دانند و لازم است که ما نیز در راستای ایجاد جامعه والایی که موردنظر شهدای گران‌قدر است از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، مهدی مرکبی با حضور در شهرستان دشتستان در دیدارهای جداگانه با خانواده شهید عبدالرضا کریم آزاد و جانباز آزاده حاج عابد عبدالهی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: یکی از برنامه‌های مورد تأکید رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دیدار با همکاران ایثارگر و خانواده معظم شهدای تحت پوشش دانشگاه است که این برنامه به‌طور مستمر در حال انجام است.

وی با اشاره به تعداد ایثارگران وخانواده‌های شاغل در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: مفتخریم که در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همکار هشت شهید، 280 جانباز، 35 آزاده، 45 فرزند شهید و بیش از هزار رزمنده دوران دفاع مقدس هستیم.

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور ایثارگران اظهار کرد: دیدار با همکاران ایثارگر و خانواده معظم آن‌ها یکی از برنامه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که مصداق کامل فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان در جامعه است.

دبیر شورای خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این دیدارها با تأکید بر تکریم و تجلیل از خانواده معظم ایثارگران گفت: جامعه نگاه ویژه و محترمانه‌ای به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دارد که این مسئله نقش این عزیزان را در جامعه پررنگ ‌تر کرده است.

حجت‌الاسلام محمود عبداللهی بابیان اینکه از مقبولیت خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در ترویج کارهای خیر و خداپسندانه می‌توان استفاده کرد گفت: جامعه نگاه مثبتی به این عزیزان دارد و ما هر کجا از دستان آن‌ها برای جذب نیات و کمک‌های خیرین بهره برده‌ایم موفق بوده‌ایم.

در این دیدار حاج عابد عبدالهی جانباز دوران دفاع مقدس، از کارکنان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان  نیز ضمن تشکر از حضور مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور ایثارگران و همچنین دبیر شورای خیرین سلامت این دانشگاه برای حضور در شهرستان دشتستان و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کرد.

 مجموعه خاطرات حاج عابد عبدالهی با عنوان پشت دیوار اسارت نوشته مرتضی انوشه در تابستان نود و پنج انتشار یافته که  در این دیدار تعدادی از این کتاب به مهمانان اهدا شد.

گفتنی است 101 نفر جانباز و آزاده ، دو نفر همسر شهید و 8 نفر از خانواده شهدا در شبکه بهداشت و درمان دشتستان شاغل هستند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر