سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۹۹۶
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۱

فکرشهر: کارشناس بهداشت خانواده شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: در 10 ماه امسال تعداد 633زوج متقاضی ازدواج در این شهرستان باحضور در کلاس های دایرشده دراین شبکه ، آموزش های لازم را زیرنظر مربیان مجرب فرا گرفتند.

به گزارش فکرشهر، آسیه عباسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: زوج های متقاضی در این کلاس ها در ارتباط با مسایل ضروری از جمله اهمیت به لزوم آشنایی با اصول روابط اجتماعی، زناشویی و باروری سالم در ابتدای زندگی مشترک باهدف تحکیم بنیان خانواده زیر نظر کارشناسان بهداشت خانواده وروان آموزش می بینند.

وی گفت: مبانی ازدواج از دیدگاه اسلام و روابط عاطفی و اجتماعی آن از طریق فیلم های آموزشی نیز به زوجین در این کلاس ها ارایه می شود.

عباسی اظهارکرد: ارتقای آموزش های حین ازدواج و تداوم آن بسیار مهم و ضروری است و یکی از اهداف اصلی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه بوده و در این ارتباط اقدام به برپایی کلاس های آموزشی کرده است.

این کارشناس اظهارکرد: سامانه پیام سلامت ویژه شرکت کنندگان در کلاس های مشاوره حین ازدواج راه اندازی شده که از طریق آن 40 پیامک به مدت 4 ماه به طور اتوماتیک و رایگان به تلفن همراه مزدوجین بصورت جداگانه با موضوعاتی نظیر روابط زناشویی، پیشگیری از ایدز، انجام مراقبت پیشگیری از بارداری و فرزند آوری، روابط زناشویی، روابط عاطفی و اجتماعی همسران ارسال می شود.

کارشناس بهداشت خانواده شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: مزدوجین همچنین می توانند سئوال های خودرا به شماره 3002844 پیامک و پاسخ آن را دریافت کنند.

شهرستان گناوه با 92 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرادارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر