شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
اختصاصی «فکرشهر»؛
*محسن صدیق
کد خبر: ۳۱۰۰۶
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: روزهای پایانی آخرین ماه از بهار یک هزار و سیصد و نود پنج می باشد. پس از کش و قوس های چند ماهه مخالفین و موافقین نهایتا آرزوی دیرینه علیرضا منصوریان جامه عمل می پوشد تا عهده دار و هدایت کننده نیمکت باشگاهی شود که از قطب های فوتبال ایران، یا به تعبیر سایت ای اف سی، غول آسیا به شمار می رود.

شوربختانه بت سازی و موج سواری که آفتی نهادینه شده در فرهنگ ما ایرانی ها می باشد و شومن بازی گویا تاریخ انقضایی ندارد! اولین حضور این مربی جوان در تمرینات این باشگاه مصادف است با استقبال چند هزار نفری که شور و وصف غیر قابل توصیفی است که باعث ایجاد این ذهنیت می گردد که امپراطوری یک مربی جوان و به روز در استقلال فرا رسیده! و از سویی خود علی منصور هم چنان جو گیر می شود تا مصاحبه های جور واجور و حرکاتی شبیه بازیگران تلویزیونی از نوع هندی از سوی ایشان باعث می شود پرحاشیه ترین و جنجالی ترین فصل فوتبالی تاریخ این باشگاه رقم خورد، به طوری که تا امروز همچنان غرق در این فضا باشد.

چنانچه اگر نقدی از ایشان صورت گرفته، تنها جواب ایشان به منتقدین خود این بوده که کار ما در نفت هم چنان می کردیم! گویی نفت رئال مادرید بوده یا قهرمان باشگاهی اروپا در روزمه کاری ایشان و همکاران او می باشد.

گرچه اعظم مشکلات فعلی باشگاه استقلال پیش از آنکه فنی باشد، مشکل مدیریتی می باشد و این بازی از قبل نوشته شده توسط کسانی که سال ها بود یک قطب دیگر فوتبال ایران را درگیر کرده بود هدایت می شود و از قدیم الا ایام گفته اند آسیاب به نوبت!
چیزی که برای هواداران واقعی فوتبال و این باشگاه غیر قابل هضم می باشد، اینکه کاپیتان با اخلاق و متعصب سال های نه چندان دور چقدر زود جذب بازی کثیف مدیران غیر فوتبالی گردید!!

آقای منصوریان کاش اندکی تامل می کردید وانگهی لب به سخن می گشودید، کاش جایگاه سرمربی این باشگاه را درک می کردید! اگر امروز، منتقد مدیری می باشید که خدمات او به باشگاه از روزی که جرثقیل ماشین شخصی او را به پارکینگ برد تا ممنوع الخروجی ایشان صرفا به عشق خدمت به هواران این باشگاه تا رزومه کاری کاملا شفاف در مقابل نتایج کاملا آشکار شما ، کاش درک می کردید که این مردم سره و ناسره را خوب تمیز می دهند.

کاش متوجه بودی حمایت مدیر عامل سرخپوست استقلال از شما در روزهای بحرانی صرفا از روی لجاجت با بعضی از اعضای هییت مدیره بود و به حاشیه بردن این تیم نه از روی صداقت کاری و حمایت از شما، آقای منصوریان کاش امروز سرمربی نفت بودید تا همواره کاپیتان محبوب هواداران استقلال باقی می ماندید.

و در پایان کاش بعنوان یک هوادار می توانستم بپذیرم انتقاد شما از آقای فتح الله زاده بر اساس کم تجربگی شما می باشد تا ادای دین به مدیر عامل فعلی.

نظرات بینندگان
رضییی فر
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۴
درود جناب صدیق بزرگوار،صددرصد با شما موافق هستم. متاسفانه همواره دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال از ناکارآمدی مدیران نالایق ضربه خورده اند و همیشه این دو تیم جولانگاه مدیرانی شده که برای خودنمایی و منافع خودشان کار کرده اند. \r\n
حسین بهزادی
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
دقیقا بازی از قبل تعیین شده گودرزی ماموریتش را خوب انجام داد تا این دو تیم به صاحبان اصلی ان یعنی مردم داده نشود با نگارنده موافقم آسیاب به نوبت\r\n
علی زیارتی
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
گل گفتی استاد\r\n
روزبه
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
درود بر جناب صدیق عزیز، با شما موافقم؛ منصوریان تو این مدت ثابت کرده که از لحاظ فنی حرفی واسه گفتن نداره، حتی در حد تیمی مثل نفت هم نیست تا چ رسد به تیم بزرگی مثل استقلال.به قول فتح الله زاده اگه استقلال امسال تو لیگ نتیجه ای هم گرفته بخاطر همت بازیکناش بوده وه الا کادر فنی هیچ کمکی به تیم نکرده\r\n
مرتضی مالکی
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
درود  برصدیق همیشه حق طلب. آری برادر سرنوشت امروز استقلال سناریویی هست که از زمان آقای واعظ آشتیانی رقم خورد منتها در مقابل واعظ شومنی مثل امیر قلعه نوعی بود که واعظ را تا حدودی ناکام بگذارد ولی با آمدن افشارزاده و حمایت وزیر ورزش خاین این پروژه مجددا" راه افتاد و برای تحقق این کار کسی بهتر از منصوریان نبود چراکه از بدنه تیم و کاپیتان متعصب تیم اما باخواسته هایی که حاضر بود برای آن بر سر هر چیزی معامله کند حتی حیثیت خود و باشگاه . حیف که ما ایرانیان اول کاری را انجام داده بعد در مورد آن تفکر می کنیم.\r\n\r\nو منصوریان الآن باید بفکر روزهایی بی افتد که به پرویز مظلومی خیانت کرد با تحریک بازیکنانی که وعده ماندنشان در تیم را از منصوریان گرفته بودند بشرط اینکه نگذارند مظلومی نتیجه بگیرد\r\n\r\nغافل از اینکه این دام برای خودش هم در آینده پهن خواهد بود\r\n\r\nمنصوریان نفهمید و یا نمی خواست بفهمد کسی که با او وارد معامله شد و گذشته و حق نان و نمک را فراموش کرد می تواند با غیر از او هم وارد معامله شود و وعده های شیرین تری غیر از ماندن در تیم هم خواهد بود\r\n
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر