جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۰۰۹
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت جان باختن عده‌ای از آتش‌نشانان فداکار و ایثارگر درحادثه ساختمان پلاسکو تهران اظهار داشت: فاجعه‌ای که در ساختمان پلاسکو تهران رخ داد باید از ابعاد مختلف مورد توجه و عبرت قرار گیرد تا شاهد این‌گونه رخدادها  که سبب نگرانی جامعه شد نباشیم.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، امام جمعه برازجان با تاکید بر رعایت استانداردهای لازم در ساخت سازه‌ها و ساختمان‌ها افزود: ضرورت دارد مراکز تولیدی و عرضه کالا و محصول تفکیک شود.

خطیب نماز جمعه برازجان با تاکید بر ایمن سازی ساختمان‌ها و رعایت استانداردهای لازم گفت: همکاری مردم با آتش‌نشانان با اتحاد و همدلی، بسیاری از شایعات را بی‌هویت کرد که در این راستا برای جلوگیری از شایعات دشمنان داخلی و خارجی باید هوشیار باشیم.

امام جمعه برازجان با گرامیداشت دهه فجر بر برگزاری هرچه باشکوه ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و افزود: حضور و مشارکت همه جانبه در صحنه‌های انقلاب اسلامی امری مهم و واجب است چراکه حفظ جمهوری اسلامی ایران از اعظم فرائض است.

مصلح با بیان اینکه اتحاد و حدت عامل مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: تا زمانی که ملت ایران با اتحاد و وحدت در صحنه باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای به نظام اسلامی ایران وارد کند.

خطیب نماز جمعه برازجان با اشاره به برگزاری اجلاس آستانه با مشارکت ایران، روسیه، سوریه و معارضان سوری خاطرنشان کرد: این اجلاس نخستین حضور و گفت‌وگوی مستقیم گروه‌های مسلح با دولت قانونی، مشروع و منتخب مردم سوریه است که ابتکار ارزشمندی است.

وی با اشاره به کوتاه شدن دست آمریکا در اجلاس جهانی آستانه افزود:در اجلاس آستانه، آمریکا تنها در سطح سفیر به صورت ناظر حضور دارد و  مهم نشان از کوتاه شدن دست آمریکا از میدان‌داری اجلاس‌های جهانی و منطقه‌ای است.

امام جمعه برازجان با تاکید بر توجه رانندگان به قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی برای کاهش تصادفات تصریح کرد:با توجه به افزایش ایمنی جاده‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر امام هنوز شاهد تصادفات منجر به فوت و مصدومیت شدید هستیم که لازم است رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر