شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هواشناسی پیش بینی کرد:
فکرشهر: براساس نقشه های هواشناسی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری یک سامانه بارشی این استان را تحت تاثیر قرار می دهد و پس از خروج این سامانه سرمای شدید حاکم خواهد شد...
کد خبر: ۳۱۱۳۰
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: براساس نقشه های هواشناسی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری یک سامانه بارشی این استان را تحت تاثیر قرار می دهد و پس از خروج این سامانه سرمای شدید حاکم خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع خدایی افزود: با فعالیت این سامانه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آسمان استان بوشهر به تناوب ابری و در برخی نقاط همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید و گاهی تند بادهای لحظه ای پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: انتظار می رود بارندگیها در نیمه جنوبی استان بوشهر از شدت بیشتری برخوردار باشد که در جریان فعالیت این سامانه بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

شفیع خدایی یادآور شد: از ظهر روز چهارشنبه تا اوایل روز شنبه به سبب وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای، خلیج فارس بطور کامل مواج و طوفانی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: همزمان با عبور سامانه از فضای استان بوشهر و نفوذ توده هوای بسیار سرد، پیش بینی می شود، در روزهای پنجشنبه تا شنبه هفته آینده دمای هوا به طور قابل ملاحظه ای کاهش یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: انتظار می رود در این ۲ روز دمای هوا در برخی نقاط مرتفع استان به صفر درجه سانتیگراد و یا کمتر برسد که در پی آن بروز یخزدگی در محصولات کشاورزی محتمل به نظر می رسد.

شفیع خدایی اظهار کرد: همچنین به سبب وزش باد ایجاد گرد و خاک و کاهش دید افقی در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

وی به ایرنا گفت: هم اکنون بررسی نقشه های هواشناسی نشان از کاهش سرعت باد ارتفاع موج دریا از امشب و مساعد شدن شرایط برای تردد دریایی است.

شفیع خدایی افزود: همچنین انتظار می رود از فردا بتدریج با ورود امواج ناپایدار جو، شاهد افزایش ابر در استان باشیم.

وی بیان کرد: فردا سه شنبه آسمان استان بوشهر قسمتی تا تمام ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط پدیده مه پیش بینی می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر