جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر» گزارش می دهد:
به گزارش فکرشهر، همین عوامل باعث گردید، نشست انتخاب شهردار برازجان، پس از سه ساعت بحث و چانه زنی، بدون نتیجه ی مشخصی پایان یابد تا شهر برازجان همچنان بدون شهردار باشد...
کد خبر: ۳۱۱۷۹
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: نشست امروز شورای شهر برازجان برای انتخاب شهردار در حالی از ساعت 10 صبح، برگزار شد که دو گزینه ی قطعی شهرداری این شهر یعنی علی صفدری و مرتضی نیکجو در ابتدای جلسه از کاندیداتوری خود برای سمت شهرداری انصراف دادند و اعضا می رفتند که برای رای گیری آماده شوند که از سوی سه عضو شورا، گزینه ی جدیدی مطرح می شود.

به گزارش فکرشهر، گزینه ی جدید شورا که باعث اعتراض و ترک جلسه از سوی سه عضو شورا شد و باعث شد نشست شورا تا ساعت 13:20 ادامه یابد و اعضا با هم بحث کنند، علی زارعی می باشد.

زارعی، که پیش از این و حتی تا ابتدای جلسه از حضور در بین کاندیداهای شهرداری برازجان امتناع کرده بود، پس از مطرح شدن نامش توسط سه عضو شورا ـ در حال حاضر از درج نام ان سه عضو معذوریم ـ اعلام کاندیداتوری می کند و همین امر باعث اعتراض قیصر ترک زاده، مرتضی نیکجو و سیده خدیجه حسینی و ترک جلسه توسط آنان می گردد.

زارع پیش از این گفته بود در صورتی کاندیدا می شوم که هر 9 رای را داشته باشم ولی وی در حالی ساعتی پیش اعلام کاندیداتوری کرد که جلسه برای اخذ رای و ثبت نام شهردار در کنار نام ارسطو قایدی تقریبا به نتیجه رسیده بود.

 

به گزارش فکرشهر، همین عوامل باعث گردید، نشست انتخاب شهردار برازجان، پس از سه ساعت بحث و چانه زنی، بدون نتیجه ی مشخصی پایان یابد تا شهر برازجان همچنان بدون شهردار باشد.

البته قرار است سومین جلسه ی شورای شهر برازجان برای انتخاب شهردار، سه شنبه هفته آینده برگزار شد.

به کانال خبری «فکرشهر» بپیوندید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر