شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۲۰۵
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با موافقت رئیس سازمان تامین اجتماعی زمینه پرداخت 140 میلیارد ریال از بدهی این سازمان به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر فراهم شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، یونس خسروانی در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه درمانی در بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی افزود:در سه سال گذشته آنچه از سوی سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهرانجام شده به مراتب فراتر از تعهدات این سازمان است.

وی یادآورشد: در بخش بیمه ای نیز تامین اجتماعی موافقت خود را با احداث ساختمان اداری شعبه تامین اجتماعی در شبانکاره اعلام داشته و همچنین شعبه اقماری تامین اجتماعی در نخل تقی نیز بعنوان یکی از خواسته های دیرینه مردم این خطه بزودی راه اندازی می شود.

خسروانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سال گذشته در بخش درمانی استان بوشهر تامین اجتماعی دوهزار 660 میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی افزود: در 9 ماهه ابتدای سال جاری نیز دوهزار و 700 میلیارد ریال از سوی تامین اجتماعی تامین اعتبار انجام شد.

خسروانی یادآور شد: در مدت یاد شده 41 میلیارد ریال پاداش ازدواج از سوی سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر پرداخت شده است.

وی گفت: 270 میلیارد ریال نیز بیمه بیکاری به کارگران استان پرداخته شده است.

خسروانی عنوان کرد: 60 درصد بیمه شدگان استان بوشهر مهاجر هستند ولی با این لحاظ با احتساب جمعیت آنها از این ظرفیت برای افرایش خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر استفاده شده است .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر