جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛
فکرشهر: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و جشن با نشاط انقلاب در شهر وحدتیه برگزار شد...
کد خبر: ۳۱۲۵۱
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و جشن با نشاط انقلاب در شهر وحدتیه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، این آیین، به مناسبت دهه مبارک فجر و به همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی، انجمن زمین سبز شهروحدتیه، ستاد دهه فجر، نمایندگی اداره ورزش وجوانان و... با حضور پرشور و چند هزار نفری مردم در پارک پارسه وحدتیه برگزار شد.

در این آیین که جمع کثیری از مسوولین از جمله، ایوب بنوی ـ مدیر روابط عمومی پارس جنوبی ـ  کمارج ـ مدیر ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ـ مهندس عبدالحمید صفایی ـ شهردار ـ و اعضای شورای شهر، روحانیت و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج نیز حضور داشتند، اهالی وحدتیه، مسیرمیدان امام حسین(ع) تا پارک پارسه را پیاده روی کردند و در جشن انقلاب این شهر حضور یافتند.

اجرای تردستی، شعبده بازی، نواختن سرودها وآهنگه ای انقلابی و مسابقات سرگرمی و برنامه های طنز با اجرای مجری هم استانی، حسن غلامی، از جمله برنامه های این مراسم بود.

درپایان مراسم نیز، مهندس صفایی ـ شهردار وحدتیه ـ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: از حضور و مشارکت باشکوه و چند هزارنفری شهروندان فهیم و همیشه درصحنه و مسولین بزرگوار در این همایش و جشن و همچنین گروه برنامه ریز و طنزپرداز برای ایجاد چنین فضای بانشاطی قدردانی می نمایم.

به نوشته ی  روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهروحدتیه، در پایان این آیین نیز، هدایایی شامل دو دستگاه دوچرخه، گرمکن های ورزشی، کارت هدیه و... ازجانب مسولین حاضر به شهروندان تقدیم گردید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر