يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با بزرگداشت دهه فجر در آئینی با حضور مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران ،مسئولین استانی وشهرستانی از تندیس شهیدان حسینی مقدم در برازجان مرکز شهرستان دشتستان رونمایی شد...
کد خبر: ۳۱۳۱۳
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: همزمان با بزرگداشت دهه فجر در آئینی با حضور مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران ،مسئولین استانی وشهرستانی از تندیس شهیدان حسینی مقدم در برازجان مرکز شهرستان دشتستان رونمایی شد.

به گزارش فکرشهر، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این آئین گفت: سرافرازی و عزت ملت ایران و صنعت نفت مدیون جانفشانی ، دلاوری و فداکاری های شهیدان است.

سید پیروز موسوی افزود: صنعت نفت همیشه و در همه حال مدیون شهداست و شهیدان حسینی مقدم نیز افتخاری بسیار بزرگ برای ملت شهید پرور ایران و استان بوشهر وشهرستان دشتستان هستند.

وی یادآورشد: این یادمان و تندیس به همت روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران ساخته شده بود.

به نوشته ی ایرنا، فرمانده سپاه بسیج حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان نیز گفت: شهیدان حسینی مقدم افتخار استان بوشهر هستند و در کشور تعداد اندکی از خانواده شهیدی است که پنج شهید داشته باشد.

سرهنگ نعمت الله غلامپور افزود: شهیدان با تمام وجود از میهن خود دفاع کردند و خون خود را نثار انقلاب و کشورشان کردند.

وی ادامه داد: شهرستان دشتستان 670 شهید نثار انقلاب کرده است .

غلامپور گفت: خانواده حسینی مقدم شش شهید را نثار انقلاب کرده است که از این شمار پنج نفر آن برادر هستند و یکی عموزاده است که در بین این بزرگواران شهید عبدالرسول حسینی مقدم جاویدالاثر است.

شهیدان سید عباس، سید ابراهیم، سید محمد، سید علی حسینی مقدم چهار برادر از یک خانواده و شهید سید عبدالرسول حسینی مقدم نیز فرزند شهید سید عباس حسینی مقدم و شهید سید اسماعیل حسینی مقدم عموزاده شهیدان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر