پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۳۵۱
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۷

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت:طرح بوزدایی تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در آئین افتتاح شبکه روشنایی و فشار متوسط برقرسانی محور عالی‌شهر به بوشهر با بیان اینکه این شهر از ظرفیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: شهر عالی‌شهر در کنار شهر بوشهر دارای ظرفیت ارزشمندی است که با استفاده از قابلیت منحصر بفرد این شهر شاهد رونق بیش از پیش این شهر باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه در گذشته فرصت‌های زیادی در عالی‌شهر از دست رفته است تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی این فرصت‌های از دست رفته را جبران و زمینه رونق این شهر جدید را فراهم کرد.

وی با قدردانی از توجه شرکت عمران عالی‌شهر به زیرساخت‌ها خاطرنشان کرد: تاسیس شهرداری در کنار شرکت عمران عالی‌شهر سبب ارتقای خدمات شهری در این شهر شده است.

باستی با بیان اینکه اعتبارات شهرداری عالی‌شهر از محل‌ها و ردیف‌های مختلف تامین می‌شود افزود: باید بر توسعه زیرساخت‌های عالی‌شهر اعتبارات مورد نیاز آن تامین و به شهرداری این شهر پرداخت شود.

وی با بیان اینکه در بخش زیرساخت‌ها به شرکت عمران و در بخش ارائه خدمات شهری به شهرداری کمک می‌شود تاکید کرد: با توجه به ضعف برخی زیرساخت‌های آموزشی تلاش می‌شود سال آینده در توسعه فضای ورزشی، آموزشی و بهداشتی گام‌های موثرتری برداشته شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر حل مشکلات فاضلاب عالی‌شهر از تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خبرداد و افزود: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر یک‌ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل فاضلاب بوشهر مصوب شد که تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.

باستی بیان کرد: بخشی از این اعتبار در زمینه حل مشکلات تصفیه خانه فاضلاب بوشهر  هزینه می‌شود که در این راستا طرح بوزدایی این تصفیه خانه اجرایی می‌شود.

در این مراسم پروژه برق رسانی فشار متوسط و روشنایی جاده عالیشهر به بوشهر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر