پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۶۹۳
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۰

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به وجود ۱۶ تخت ویژه در بیمارستان دیر گفت: این بیمارستان تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا رئیسی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید شهرستان دیر با اشاره به پیشرفت کار در قسمت ساختمانی و شروع نصب تاسیسات و تجهیزات بیمارستان اظهار داشت: تجهیزات پزشکی به طور کامل وارد شده و شهرستان از لحاظ تاسیسات پزشکی کامل است.

وی با بیان اینکه رادیولوژی بیمارستان به تازگی بارگیری و ارسال شده است، افزود: بیش از ۹۰ درصد از تجهیزات بیمارستان دریافت شده و پیمانکار در مرحله نصب تاسیسات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به جلسه و بازدید صورت گرفته به همراه معاون استاندار در رابطه با بحث فضای سبز بیمارستان، اظهار کرد: دو تا سه هفته آینده محوطه بیمارستان به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: برای ورود تجهیزات بیمارستان تا سه هفته آینده چیدمان بیمارستان را آغاز و و تخت‌های بیمارستان را استقرار می‌دهیم.

رئیسی با اشاره به حضور شرکت‌های مربوط به تجهیزات پزشکی در بیمارستان بیان کرد: این شرکت‌ها برای راه‌اندازی و گارانتی تجهیزات خریداری شده وارد عمل خواهند شد.

وی اعلام کرد: بیمارستان ظرف دو ماه آینده به بهربرداری کامل خواهد رسید.

بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: اثر مثبت طولانی شدن زمان ساخت بیمارستان توجه به جمعیت، استانداردهای جدید بیمارستانی، ورود تجهیزات استاندارد و به روزتر به شهرستان و ایجاد تغییراتی در فضای کاربری فیزیکی بیمارستان است.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز و تغییرات صورت گرفته در فضاهای بیمارستان تعداد تخت‌ها از ۳۲ تخت تصویب شده در ابتدای کار به ۵۶ تخت افزایش یافت.

رئیسی یکی از دلایل افزایش تخت های بیمارستان را وجود تخت‌های ویژه دانست و گفت: ظرفیت ۱۰ تخت ویژه بزرگسالان و شش تخت ویژه نوزاد به بیمارستان اضافه شده است.

وی با ابراز خوشنودی از توسعه اورژانس و وجود ۱۶ تخت ویژه در این بیمارستان اعلام کرد: این بیمارستان با وجود سی‌سی‌یو برای بیماران قلبی، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان یا آی‌سی‌یو و تخت نوزادان اکثر نیازهای یک بیمارستان را پوشش داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر