يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۳۱۷۰۱
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: استاندار بوشهر از اختصاص هزار میلیارد ریال به پروژه‌های گردشگری استان بوشهر در سال آینده خبر داد.

مصطفی سالاری

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی توسعه شهرستان دیر اظهار داشت: توسعه گردشگری را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا با تخصیص اعتبارات مناسب، گام‌های اساسی در راستای توسعه گردشگری استان برمی‌داریم.

وی از توسعه اشتغال و ایجاد درآمد به عنوان مهمترین دستاوردهای اجرای طرح‌های گردشگری نام برد و بیان کرد: سال آینده پروژه‌های عمرانی استان بوشهر با رویکرد گردشگری اجرا می‌شوند.

استاندار بوشهر از اختصاص هزار میلیارد ریال به پروژه‌های گردشگری استان بوشهر در سال آینده خبر داد و افزود: گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم ایجاد درآمد در شهرها است.

وی از حد فاصل جاده وفاق و ساحل شهرستان دیر به عنوان فرصت ایده‌آلی برای گردشگری نام برد و اضافه کرد: اجرای طرح‌های گردشگری در این منطقه نقش مهمی در ایجاد اشتغال خواهد داشت.

سالاری به مشکلات سیل در شهرستان دیر اشاره کرد و ادامه داد: اینکه عنوان شده فقط پنج میلیارد تومان برای جبران خسارت ناشی از سیل به استان اختصاص یافته صحت ندارد مبلغ پنج میلیارد تومان قبل از برآورد خسارت به عنوان تنخواه و هزینه ای به چهار استان درگیر در سیل پرداخت شده است.

وی از تکمیل پروژه انبار و محوطه‌سازی بندر دیر خبر داد و با اشاره به انجام مراحل پایانی بیمارستان دیر، گفت: تلاش‌های ویژه‌ای برای ساماندهی موضوع ته‌لنجی صورت گرفته است و این موضوع در دولت بررسی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر