جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در شهرستان دشتی؛
فکرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان دشتي گفت: یکی از افرادی که برای پیدا کردن گنج در اطراف رودخانه مند رفته بود، با افتادن در رودخانه غرق شد...
کد خبر: ۳۱۷۴۶
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۱

فکرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان دشتي گفت: یکی از افرادی که برای پیدا کردن گنج در اطراف رودخانه مند رفته بود، با افتادن در رودخانه غرق شد.  

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جهانبخش صيادي افزود: شخصي با مراجعه به پاسگاه روستای زيارت ساحلي در بخش کاکی اعلام کرد که سه برادرش همراه پسر دایی وی همگی برای یافتن زير خاكي (گنج) به كنار رودخانه مند جنب روستاي چاه حسين جمال رفته كه فقط يكي از برادرانش به تنهايي به منزل برگشته است.

نمایی از جستجو در محل حادثه برای یافتن مفقود شدگان

وی گفت: فرد مراجعه کننده به پاسگاه اظهار داشته این افراد در حاشيه رودخانه در حال كندن زمين و تلاش برای پيدا نمودن زيرخاكي بودند كه به محض رويت چراغ خودرويي شخصي، از ترس گیر افتادن به دست قانون، همگی به اطرافي فرار و پس از ساعتي كه خودرو از محل رفته به جز یکی از برادرانش که به منزل مراجعه کرده، هيچگونه خبري از ديگر افراد این گروه نشده است.

فرمانده انتظامي شهرستان دشتي اظهار داشت: سه نفر از مفقودی ها در حالي كه از سلامت برخوردار بودند به پليس مراجعه و به حفاري غيرمجاز معترف شدند.  

به گفته وی، يك نفر هم به دلیل تاریکی شب و نداشتن دید کافی، در ارتفاعات رودخانه مند سقوط کرده و غرق شد.

سرهنگ صیادی اضافه کرد: با همکاری سازمان های امدادی به خصوص هلال احمر جسد فرد مفقودی در رودخانه مند پیدا شده و برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشكي قانوني انتقال يافته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کلیه افراد دخیل در این حادثه دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر