جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد دشتستان از تامین جهیزیه رایگان برای مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی در دیدار با مددجویان کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد در راستای رفع فقر و محرومیت در جامعه اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است.وی با تاکید بر لزوم زدودن فقر و محرومیت از جامعه افزود: با توجه به این که نیازمندی‌های جامعه ما هر روز تنوع و شکل جدیدی به خود می‌گیرد کمیته امداد با توجه به وظایف خود تلاش دارد تا با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به شکلی از پیشرفت فقر در جامعه جلوگیری کند.
کد خبر: ۳۱۷۵
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۱

فکرشهر: رئیس کمیته امداد دشتستان از تامین جهیزیه رایگان برای مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی در دیدار با مددجویان کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد در راستای رفع فقر و محرومیت در جامعه اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است.

وی با تاکید بر لزوم زدودن فقر و محرومیت از جامعه افزود: با توجه به این که نیازمندی‌های جامعه ما هر روز تنوع و شکل جدیدی به خود می‌گیرد کمیته امداد با توجه به وظایف خود تلاش دارد تا با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به شکلی از پیشرفت فقر در جامعه جلوگیری کند.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی یک نهاد مردمی است و بیشترین خدماتش به افراد کم‌بضاعت و آسیب‌پذیر انجام می‌شود.

غلامی تصریح کرد: تلاش ما این است که با مشارکت و حمایت مردم خیر و نیکوکار در جامعه به یاری محرومین و افراد تحت حمایت کمیته امداد بشتابیم زیرا کمیته امداد یک نهاد مردمی است.

وی بیان کرد: حمایت از مددجویان در آستانه ازدواج مورد توجه این نهاد است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت 580 میلیون ریال در زمینه تامین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

غلامی اضافه کرد: سرانه پرداختی به هر زوجه مبلغ 20 میلیون ریال است که به منظور مساعدت به آن عزیزان و پوشش بخشی از نیازهای مالی آنان پرداخت شده است.

وی افزود: تلاش برای افزایش سطح کیفی خدمات کمیته امداد مورد توجه قرار دارد و تاکنون اقدامات زیادی در راستای رضایتمندی مددجویان انجام داده‌ایم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر