دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۸۱۵
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۴

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: آماده هستیم تا با همکاری بسیج طرح کاشت نهال به تعداد شهدای استان در تمامی شهرستان‌ها را اجرا کنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، سهیل مهاجری صبح شنبه در مراسم روز درختکاری در محل سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: رویکرد فرماندهان و تشکیلات بسیج استان به توسعه فضای سبز و درخت‌کاری تحسین برانگیز است و ما نیز به دنبال استفاده از این تجربه هستیم.

وی تصریح کرد: تا کنون نیز در سطح کشور شاهد اقدامات قابل تحسینی در پیوند با نیروی مردمی بسیج و منابع طبیعی بودیم و نهال‌کاری‌های وسیعی در برخی مناطق صورت گرفته است و انشالله از این ظرفیت در استان بوشهر نیز به صورت شایسته استفاده خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از سپاه استان و فرماندهان متعهد آن به خاطر تعامل و نگاه زیست محیطی و توجه‌ای که به منابع طبیعی دارند تشکر کرد و اظهار داشت: منابع طبیعی آماده است در صورت ضرورت تجربه تخصصی خود را در حوزه توسعه فضای سبز در اختیار این عزیزان قرار خواهد دهد.

وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد لزوم حفظ جنگل‌ها و مراتع از دست‌اندازی سوداگران گفت: اقدامات بسیار خوبی در این زمینه  توسط منابع طبیعی استان صورت گرفته است که بسیاری از آنها در طول سال جاری توسط رسانه‌ها منتشر شده است.

مهاجری همچنین پیشنهاد کاشت نهال به تعداد شهدای استان در تمامی شهرستان‌ها را داد و تاکید کرد در صورت موافقت مجموعه بسیج، این اداره آماده تهیه و توزیع این نهال است.

بازدید از نهالستان سپاه امام صادق (ع) وکاشت نهال در محوطه این نهاد انقلابی از دیگر برنامه های حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در این مراسم بود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر