يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۸۶۸
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۲

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم با موقعیت مناسب خود در جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و در این ارتباط با همت مجموعه تیم برای رسیدن به هدف خود مصمم هستیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی تارتار شامگاه دوشنبه پس از برد 2 بر 1 تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در این راه هواداران تیم پارس جنوبی به عنوان یار دوازدهم همواره در کنار و همگام با تیم نقش بسزایی در پیروزی های خانگی ایفا می کنند.

وی بیان کرد: در هفته آینده در یکی از بازیهای معوقه خود در خانه به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می رویم که پیروزی در این دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم را با صدرنشین هم امتیاز می کند.

تارتار ادامه داد: تا پیش از این دیدار همه تمرکز خود را معطوف به دربی با ایرانجوان کرده بودیم و از امروز باید برای دیدار حساس خود با نفت مسجد سلیمان برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ارتباط نحوه بازی تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر افزود: بازیکنان این تیم با ارائه یک بازی هوشمندانه و تاکتیک مناسب راه‌های نفوذ بازیکنان حریف را بستند و کار را برای گلزنی آنها دشوار کردند. 

وی گفت: در نیمه نخست باید موفق به زدن گل برتری می شدیم ولی با این وجود موقعیت های تیم یکی پس از دیگری از بین رفت.

تارتار افزود: با این وجود در نیمه دوم با فرصت طلبی بازیکنان به 2 گل زیبا دست یافتیم که منجر به کسب سه امتیاز حساس برای تیم پارس جنوبی جم شد.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: احمد صالحی در این دیدار قضاوت قابل قبولی ارائه کرد و انتظار است در هفته های پایانی نیز داوران شایسته ای برای بازی ها بکار گرفته شوند. 

تیم پارس جنوبی جم با این برد 48 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سایر مدعیان به رده سوم صعود کرد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر