دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان می گوید این شهرستان با 947 داوطلب شورایی، بیشترین تعداد داوطلبین را در استان بوشهر به خود اختصاص داده است...
کد خبر: ۳۲۰۵۶
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان می گوید این شهرستان با 947 داوطلب شورایی، بیشترین تعداد داوطلبین را در استان بوشهر به خود اختصاص داده است.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در آموزشی هیأت اجرایی بخش ها و مرکز شهرستان دشتستان بر اجرای دقیق قانون انتخابات در همه ی فرآیندهای آن تاکید نمود و از همه ی دست اندرکاران انتخابات خواست تا از بروز هرگونه رفتار و کردار شائبه برانگیز که بی طرفی آنان را خدشه دار نماید پرهیز کنند .

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان دشتستان در ادامه سخنان خود به ذکر آمار تعداد داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای دشتستان پرداخت و اظهار داشت: در مهلت قانونی هفت روزه ثبت نام ، 947 نفر برای شورای شهر و روستا نام نویسی کردند که از این تعداد 68 نفر زن هستند.

وی تعداد داوطلبین شوراهای شهرها را 237 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 28 نفر زن هستند و تعداد کل داوطلبین شوراهای روستایی 710 نفر است که 40 نفر از آنها زن می باشند.

 زارع همچنین، جوان ترین داوطلب در دشتستان را با 25 سال سن، مربوط به یکی از روستاهای بخش بوشکان و مسن ترین را با بیش از 77 سال سن، از بخش آبپخش عنوان کرد و افزود: میانگین ترکیب سنی بیشترین تعداد داوطلبین، بین 30 تا 35 سال و بیشترین داوطلبین شهرها در برازجان با تعداد 83 نفر و دیگر شهرها به ترتیب متعلق به شهرهای شبانکاره، دالکی، کلمه، آبپخش، وحدتیه، بوشکان، سعدآباد و تنگ ارم می باشد.

به گزارش فکرشهر، با پایان زمان ثبت‌نام داوطلبان، سه هزار و ۹۳۰ نفر در شهرها و روستاهای استان بوشهر برای انتخابات نام‌نویسی کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر