جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۱۰۶
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان بوشهر از بهره‌مندی ۱۸۲خانوار بی‌بضاعت استان بوشهر از طرح ملی فرشتگان رحمت خبر داد.

حسین درویشی

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین درویشی ظهر سه‌شنبه در حاشیه این طرح اظهار داشت: همه ساله داوطلبان جمعیت هلال احمر در آستانه فرارسیدن عید نوروز و سال جدید اقدام به  اجرای طرح فرشتگان رحمت با کمک خیرین و نیکوکاران و داوطلبان هلال احمر می‌کند.

وی اضافه کرد: امور داوطلبان این جمعیت همچون سال‌های گذشته با هماهنگی خیرین خود و جمع‌آوری کمک‌های عام‌المنفعه و بشردوستانه، اقدام به تهیه و توزیع  هزار و ۸۶۲ بسته حمایتی غذایی در بین خانواده‌های محروم و اقشار آسیب پذیر کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر این طرح را در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر دانست که با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت اجرا شد.

وی تصریح کرد: پایگاه داوطلبی هلال احمر آماده دریافت کمک‌های  مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی است و بسته‌بندی این کمک‌ها در قالب سبدهای غذایی و همچنین توزیع آن در بین زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های کم درآمد و بیماران صعب‌العلاج است.

درویشی هدف از اجرای این طرح را ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه های عام المنفعه، سازماندهی و هدایت کمک‌های مردمی برای ارتقای اثر بخشی خدمات  داوطلبانه، حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت به‌ویژه زنان سرپرست خانوار و ایتام در آستانه سال نو دانست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر