يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۲۴۳
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۳

فکرشهر: دیدار حساس تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و نساجی مازندران روز چهارشنبه 16 فروردین ماه با قضاوت پیمان فرخی مهر در ورزشگاه تختی شهرک توحید جم برگزار خواهد شد که یکی برای صعود و دیگری برای بقاء می‌جنگد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس؛ تیم‌های فوتبال پارس‌جنوبی جم و نساجی مازندران دیدار حساس از هفته سی‌ام مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در شهر جم برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته بیست ‌ونهم در شیراز توسط  تیم فجر سپاسی با تساوی بدون گل متوقف شد و تیم فوتبال نساجی مازندران نیز در خانه با نتیجه 2 بر 2 در مقابل بادران تهران متوقف شد و تنها توانست از دیدار خانگی یک امتیاز کسب کند.

 تا پایان مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور  پنج هفته باقی مانده است و قطعا کسب هر سه امتیاز این دیدارهای باقی‌مانده برای تیم‌های مدعی جدول مهم  است، پارس جم برای رسیدن به صدرنشینی می‌جنگد و نساجی مازندران برای بهبود جایگاه خود در جدول مسابقات با تمام قوا به مصاف حریف جنوبی خود خواهد رفت.

جمی‌ها بهترین عملکرد دفاعی لیگ را در اختیار دارند و نساجی با 38 گل زده دومین تیم خطرناک در خط حمله به شمار می آید.

پیش از این دیدار رفت دو تیم در مازندران با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسیده بود، این در حالی است که تیم فوتبال پارس جنوبی جم  با 50 امتیاز در مکان سوم جدول و تیم فوتبال نساجی مازندران با 43 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد.

دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و نساجی مازندران روز چهارشنبه 16 فروردین ساعت 16:30 با قضاوت پیمان فرخی مهر در ورزشگاه تختی شهرک توحید جم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر