جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح سنجش ویژه دانش‌آموزان و نوآموزان در سطح استان، گفت: دانش آموزان استان بوشهر رتبه سوم کشور در ضریب هوشی را دارند...
کد خبر: ۳۲۳۶۴
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۸

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح سنجش ویژه دانش‌آموزان و نوآموزان در سطح استان، گفت: دانش آموزان استان بوشهر رتبه سوم کشور در ضریب هوشی را دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، ناصر کرمی صبح دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی سنجش استان بوشهر اظهار داشت: با فعالیت ۲۰ پایگاه سنجش سلامت بدو ورود به دبستان و ۶ پایگاه سنجش نوآموزان پیش دبستانی، ۲۱ هزار و ۹۵۷ داش‌اموز استان بوشهر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب در زمینه اهمیت طرح سنجش، اضافه کرد: باید از پذیرش دانش‌آموزان و نوآموزانی که در این طرح شرکت نکرده‌اند جلوگیری شود تا همه دانش‌آموزان در این طرح شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بسیار مهم است و در استان بوشهر همه شش‌ساله‌ها در سال تحصیلی جاری مورد ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

وی به جایگاه ویژه دانش‌آموزان بوشهری از نظر ضریب هوشی اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان استان‌های تهران، البرز و بوشهر از نظر ضریب هوشی دارای جایگاه‌های اول تا سوم در کشور هستند.

کرمی از اجرای طرح غربال‌گری شنوایی و بینایی‌سنجی خبر داد و اضافه کرد: برخی از والدین به خوبی از این طرح استقبال نکرده‌اند که باید آسیب‌شناسی در زمینه دلایل آن انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر