جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۳۶۷
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۷

فکرشهر: همایش تجلیل از دانش آموزان برتر و معلمان فعال حوزه آموزش منطقه کاکی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

بوشهر ناصر کرمی

به گزارش فکرشهر از مهر، ناصر کرمی صبح دوشنبه در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به‌ویژه سردار شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: این دلیرمردان با رشادت خود در هشت سال دفاع مقدس آرامش و امنیت امروز را برای ما به ارمغان گذاشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به اهمیت علم اشاره کرد و ادامه داد: میزان تولید علم، شاخص مهم توسعه یافتگی هر جامعه ای است.

وی اضافه کرد: یکی از ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ساحت علمی و آموزشی است که وظیفه ما است تا شرایط لازم را برای توسعه آن مهیا کنیم.

کرمی با اشاره به اینکه در زمینه کنکور شاهد افزایش قبولی داوطلبان در رشته‌های سطح بالا در دانشگاه‌های برتر بودیم، بیان کرد: خوشبختانه در استان بوشهر در سه سال اخیر همراهی خوبی شکل گرفت و نتایج خوبی را شاهدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: میزان پیشرفت کشورهای مختلف جهان رابطه مستقیمی با کیفیت آموزش و پرورش آن کشور دارد.

وی افزود: طرح تقویت بنیه علمی با حمایت و پشتیبانی استاندار بوشهر که خود چهره‌ای فرهنگی و علمی هستند و همچنین با همراهی شوراهای اسلامی روستاها و شهرها موجب تحول در حوزه آموزش شده است.

کرمی اظهار داشت: ما در بعد فرهنگی و پرورشی جایگاه مطلوب کشوری داریم و در زمینه ورزشی شاهد پیشرفت‌های چشمگیر هستیم و اما در زمینه آموزش، نیاز به تلاش بیشتر داریم.

وی بیان کرد: امیدوارم شوراهای اسلامی شهرها به طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان بپیوندند تا زمینه شکوفایی علمی هر چه بیشتر دانش‌آموزان استان را فراهم کنیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر