يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۵۲۸
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۱

فکرشهر: شهردار بندر بوشهر از آمادگی کامل شهرداری بوشهر برای اجرای برنامه‌های پایتخت کتاب گفت.

غلامعلی میگلی نژاد

به گزارش فکرشهر از مهر، شهردار بندر بوشهر درباره اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب یکی از مهم‌ترین ابزارهای فرهنگی است که همواره عامل مهمی در تضمین رشد و پویایی جوامع بشری بوده و هست.

غلامعلی میگلی‌نژاد با بیان اینکه میزان توجه به کتاب و کتاب خوانی، نشانگر رشد فرهنگی و ملی هر کشور است افزود: بندر بوشهر بندری تاریخی با گذشته‌ای درخشان در زمینه علم و فرهنگ است که شهروندان فهیم آن از گذشته‌های دور تاکنون به علم و دانش نگاه ویژه‌ای داشته و دارند.

وی با پر اهمیت خواندن انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت کتاب ایران اظهار داشت: این اتفاقی مهم و مبارک برای گسترش فرهنگ و دانش در سطح نه تنها شهر بوشهر که استان بوشهر است و با برنامه‌ریزی‌های دقیق می‌توان از نتایج مثبت این رویداد بزرگ فرهنگی سود برد.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به اینکه کتاب احیا کننده و حافظ اندیشه‌های والا و معرفت انسانی است تصریح کرد: در بوشهر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فروانی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی دارد و مردم دانش دوست آن حتما از این فرصت استثنایی استفاده خواهند کرد.

میگلی‌نژاد از آمادگی شهرداری بوشهر برای اجرای برنامه‌های ویژه طرح پایتخت کتاب خبر داد و افزود: مجموعه شهرداری بندر بوشهر با تمام توان مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان بوشهری هستند و به صورت ویژه‌ای با ارائه برنامه‌های منسجم و هدفمند برای اجرای هر چه بهتر و مطلوب‌تر طرح‌های پایتخت کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در  بوشهر فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر