جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان در نشست شورای آموزش و پرورش تاکید کرد:
فکرشهر: وی با تاکید بر ارتقای سطح علمی دانش آموزان اضافه کرد: برنامه ریزی مناسب و مدون برای افزایش میزان قبولی دانش آموزان دشتستان در کنکور سراسری و کسب رتبه های برتر...
کد خبر: ۳۲۵۴
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: فرماندار دشتستان در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ريزي صحيح، اصولي و هدفمند براي هدايت رفتاري و شكوفا كردن استعدادهاي خدادادي اين عزيزان از مهم ترين اركان فلسفه وجودي نظام تعليم و تربيت است.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع افزود: اداره آموزش و پرورش در این شهرستان نیاز به مساعدت و حمایت های مالی و همکاری مسوولان و مشارکت والدین دانش آموزان دارد.

وی با تاکید بر ارتقای سطح علمی دانش آموزان اضافه کرد: برنامه ریزی مناسب و مدون برای افزایش میزان قبولی دانش آموزان دشتستان در کنکور سراسری و کسب رتبه های برتر دانشگاهی ضروری است.

فرماندار دشتستان بیان کرد: رصد و مقایسه آمارهای قبول شدگان کنکور در این شهرستان در هر دوره، برطرف کردن نقاط ضعف و تلاش در ارتقای نقاط قوت آن دوره و برنامه ریزی مناسب در این زمینه باعث افزایش درصد قبولی و ورود بیشتر دانش آموزان شهرستان در دانشگاه ها خواهد شد.

دکتر زارع ضمن تقدیر از دست اندرکاران فعالیت های تابستانه دانش آموزی در شهرستان بر ساماندهی بیشتر و مستمر فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان تاکید کرد.

فرماندار دشتستان گفت: اوقات فراغت در ارتقای سطح دانش و اعتماد به نفس، خودباوری و ایجاد خلاقیت در دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

وی بر مشارکت بیشتر والدین دانش آموزان در برگزاری هرچه بهتر فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان تاکید کرد.

دکتر زارع اظهارکرد: روحیه مشارکت والدین برای ارائه فعالیت های اوقات فراغت و فوق برنامه و آموزش در شهرستان گسترش یابد.

وی بیان کرد: انجمن های اولیا و مربیان همکاری و کمک های لازم را برای گسترش حمایت های والدین از مدارس به عمل آورند.

دکتر زارع افزود: همکاری و تعامل بهتر و بیشتر مسوولان آموزش و پرورش و برق در ساماندهی برق مدارس ضروری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، مدیر آموزش و پرورش دشتستان نیز با تاکید بر حمایت از فعالیت های تابستانه دانش آموزی گفت: سه هزار و 500 نفر در تابستان امسال در17 پایگاه دانش آموزی آموزش و پرورش در شهر برازجان و حومه فعالیت دارند که بیشترین فعالیت ها مربوط به کانون امام خمینی (ره) و فاطمیه برازجان است.

سید حسن لواسانی فرد بر برنامه ریزی لازم برای تجمیع کلاس های زیر نرم در برخی از مناطق شهرستان بویژه ارم و بوشکان تقدیر و از دانش آموزان برتر کنکور و همکاری بیشتر اداره برق با آموزش و پرورش تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر