سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۵۷۶
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۳

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۸۳۰ نفر در زمینه آموزش باسوادی در استان بوشهر مشغول به کار شدند.

سوادآموزی

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا دانش‌فر صبح دوشنبه در بازدید از چند حوزه امتحانی دوره‌های مختلف سواد آموزی شهرستان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای بهبود وضعیت سوادآموزی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در کنار وجود مشکلات متعدد ولی طرح‌های مختلفی در حوزه با سوادی داشته‌ایم، اضافه کرد: ایجاد اشتغال یکی از دستاوردهای اجرای طرح‌های سوادآموزی در استان بوده است که در چهار سال اخیر ۸۶۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید، افزایش چشم‌گیری در زمینه باسوادی داشته‌ایم و بیش از هفت هزار و ۴۰۰ نفر در استان باسواد شده‌اند.

وی به اهمیت بالای اجرای مقررات و عمل به دستورالعمل‌ها برای برگزاری ارزشیابی و سنجش پایانی، افزود: همه مراحل امتحانی باید تحت نظارت مستقیم مسئول یا کارشناس سواد آموزی منطقه برگزار شود.

دانش‌فر هدف از ارزشیابی پایانی را ارتقای کمی و کیفی آموزش دانست و بیان کرد: ناظران و عوامل اجرایی برای دقت هر چه تمام تر در تمامی مراحل امتحانات تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر