شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۵۹۳
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: آیین تکریم و معارفه مدیر تعالی و کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سالن اجلاس پردیس دانشگاه برگزار شد.

بب

به گزارش فکرشهر از مهر، قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حوزه فرهنگی را حوزه بسیار حساس و مهم توصیف کرد و گفت: اگر دانشگاه دو مأموریت اصلی داشته باشد یکی گسترش علم و پژوهش و دیگری تولید فرهنگ است و با این دو بال می‌توان پرواز کرد.

حیدر عزیزنژاد افزود: بسیاری از دستگاه‌ها، متولی فرهنگ کشور هستند و زحمات زیادی می‌کشند اما به‌رغم توسعه مطلوب در حوزه آموزش عالی و دانشگاه‌ها در حوزه فرهنگ و شاخص‌های فرهنگی نه‌تنها رشد مطلوبی مشاهده نمی‌شود بلکه تنزل فرهنگی را شاهدیم که همه ما در این کوتاهی باید پاسخگو باشد.

محمدمهدی محمدی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه گفت: مأموریت دانشگاه، تربیت نیروی انسانی و افراد متعهد و متخصص و مسئول، هم در بعد آموزش و هم در بعد فرهنگی و پرورش افراد خلاق مسئولیت‌پذیر و آشنا به تعهدات انسانی و اخلاقی است.

مدیر تعالی فرهنگی سابق دانشگاه از مجموعه مدیریتی دانشگاه و زحمات معاون دانشجویی فرهنگی و کارشناسان فرهنگی تشکر کرد و به خاطر تحمل کاستی‌ها و نواقص عذرخواهی کرد.

سید محسن هاشمی مدیر جدید تعالی فرهنگی و کرسی‌های آزاداندیشی نیز از مسئولان ارشد دانشگاه به خاطر اعتماد به وی تشکر کرد و از آنان خواست حمایت‌های خود را از مجموعه فرهنگی دریغ نکنند.

در پایان این آیین از خدمات دکتر حمیدی تقدیر شد و حکم مدیریت تعالی فرهنگی و کرسی‌های آزاداندیشی مهندس سید محسن هاشمی به وی اعطا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر