پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۶۶۸
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: استاندار بوشهر از ایجاد اردوگاه دانش‌آموزی و سینمای سیار در استان خبر داد و گفت: تلاش داریم فضای مناسبی برای فعالیت‌های کودکان و نوجوانان در سطح استان بوشهر فراهم شود.

جنگ بزرگ لبخند پیروزی در کانون پرورش فکری کرمانشاه

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در نشست با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور داشت: در استان بوشهر نگاهی ویژه به کودکان و نوجوانان داریم و تلاش داریم فضا برای رشد و شکوفایی این قشر فراهم شود.

وی با تاکید بر تلاش برای توسعه فعالیت‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: آماده همکاری برای هرگونه فعالیت و اجرای طرح‌های این نهاد در استان هستیم.

استاندار بوشهر به راه‌اندازی سینمای رو باز در بوستان‌های امید استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: این فضا شرایط را برای ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرها و روستاهای استان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به آمادگی برای حمایت از طرح سینمای کانون به صورت سیار در مدارس استان بوشهر، اضافه کرد: همچنین برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی و سینما سیار در استان بوشهر آماده همکاری با کانون پرورش فکری هستیم.

سالاری ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی در دهکده گردشگری بوشهر برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی و دانشجویی وجود دارد و پیگیری لازم برای اردوگاه دانشجویی انجام شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد اردوگاه دانش آموزی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محقق می شود و مشکلی برای زمین و اعتبار استانی برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی در دهکده گردشگری نداریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر