پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۷۱۷
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: همزمان با بزرگداشت هفته سلامت 11 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار 125 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر اصغر بحرانی روز شنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی افزود: یکی از مهمترین نیازمندی های بخش سلامت این شهرستان راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان زیبنیه است که با تلاش دولت تدبیر و امید این خواسته به حق مردم دشتی برآورده شده است .

وی یادآورشد: برای نصب وراه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان زینبیه خورموج 27 میلیارد ریال هزینه شده است.

بحرانی افزود: پروژه نوسازی و توسعه مرکز اورژانس بیمارستان زینبیه خورموج با یک هزار متر مربع زیر بنا نیز تکمیل شده و در این هفته به بهره برداری می رسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی ادامه داد: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت و دو واحد پانسیون شهربادوله ، پانسیون شش واحدی پزشکان متخصص بیمارستان زینبیه ، ساخت تجهیز 5 خانه بهداشت در روستاهای سنا، درویشی، گنخک، لاور شرقی و کردوان علیا ، ساخت و تجهیز دو پایگاه سلامت شهر شنبه و ناخکی شهر خورموج از جمله این طرح هاست.

وی گفت: همچنین تجهیز پانسیون چهار واحدی مرکز خدمات جامع شهری روستایی شهر کاکی ، ساخت و تجهیز کلینیک دهان و دندان شهر خورموج و نوسازی انباردارویی، سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان و زمین چمن مصنوعی از دیگر طرح های آماده بهره برداری در شهرستان دشتی است.

دکتر بحرانی یادآورشد: درچهار سال دولت تدبیر و امید 300 میلیارد ریال برای توسعه ، نوسازی و تجهیز مراکز بهداشتی ودرمانی شهرستان دشتی هزینه شده است .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر