جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۷۸۲
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: اولین کارگاه آموزشی باشگاه های کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان دشتستان در برازجان برگزار شد .

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتستان، اولین کارگاه آموزشی باشگاه های کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان با حضورعزت اله الوندی و جعفر توزنده جانی اساتید ادبیات و داستان کودک و نوجوان درمجتمع شهید شاهینی برازجان برگزار شد.

محمد حسین زندویان رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان گفت : در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی ،اولین کارگاه آموزشی باشگاه های کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان دشتستان درمجتمع شهید شاهینی برازجان برگزار شد.

زندویان گفت : این کارگاه آموزشی با حضور بیش از ۳۰ فعال فرهنگی در حوزه کتاب و داستان و ادبیات کودک و نوجوان از شهرستان های دشتستان و گناوه و با مدیریت عزت اله الوندی و جعفر توزنده جانی از اساتید حوزه ادبیات داستانی کودک و نوجوان از تهران و به مدت یک روزو در دو نوبت صبح و عصر ۴ اردیبهشت ماه برگزار شده است.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، تربیت مربیان مجرب برای تشکیل باشگاه کتاب و کتابخوانی در شهرستان، جذب کودکان و نوجوانان به باشگاه های کتابخوانی و تولید فکر توسط کودکان و نوجوانان از مهترین اهداف تشکیل باشگاه های کتاب و کتابخوانی است.

زندویان افزود: تاکنون ۲۰۳۶ باشگاه کتابخوانی با حضور بیش از ۱۵۰۰۰ عضو در کشور تاسیس شده و در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فعالیت می کنند.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان گفت : انتظار داریم با تشکیل این باشگاه ها در سطح شهرستان دشتستان ضمن آشنایی و جذب بیشتر کودکان و نوجوانان با کتاب و کتابخوانی ، میزان سرانه مطالعه در شهرستان افزایش پیدا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر