جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۰۲۷
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۳

فکرشهر: به مناسبت بزرگداشت هفته معلم کارمندان تامین اجتماعی شهرستان دیر روزسه شنبه در آیینی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر و مسئولان محلی از معلمان خود دوران تحصیل تجلیل کردند.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در این آیین گفت: رمز موفقیت هر جامعه و کشور به نقش و جایگاه نیروی انسانی بویژه آموزش و پرورش بستگی دارد.

یونس خسروانی افزود: درآموزه های دینی ما جایگاه معلم رفیع است و جامعه به انسان های تربیت شده نیاز دارد.

وی با قدردانی از رئیس و کارمندان تامین اجتماعی شهرستان دیر اظهارکرد: در سال گذشته 115 میلیارد ریال در زمینه ازدواج، عائله مندی، بازنشستگی، سرپرست خانوار و حق بیمه بیکاری در تامین اجتماعی شهرستان دیر هزینه شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهرادامه داد: برخورد صحیح با ارباب رجوع و ارائه خدمات بیشتر به مردم از طریق سامانه های الکترنیکی و نرم افزار کارکردی از سیاسیت اصولی تامین اجتماعی استان به افراد زیر پوشش می دهد.

امام جمعه دیر نیز ضمن قدردانی از رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان گفت: در اسلام طلب علم و دانش بسیار مورد تاکید قرارگرفته و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: معلمان شریف ترین قشر جامعه هستند که باید فرهنگ تجلیل از آنان در جامعه نهادینه شود.

وی در رابطه با شخصیت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: این شهید والامقام هرجا احساس نیاز می کرد حتی کار برای کودکان در قالب تالیف کتاب داستان راستان به تکلیف خود عمل می کرد و معلمان باید این شخصیت گرانمایه الگوی خود قرار دهند.

رئیس تامین اجتماعی شعبه دیرگفت: هرجا توسعه و پیشرفتی حاصل می شود، معلم در آن نقش داشته است.

عبدالله عباسی افزود: جامعه ای که قدردان خوبی ها باشد هرگز تن به جهالت نخواهد داد و معلم الگوی خوبی ها و ارزش هاست که باید همیشه قدردان معلمان باشیم.

وی اضافه کرد: کارمندان این اداره 3 سال مستمر است که از معلمان گذشته خود تجلیل می کنند و هدف از این کار تجلیل از علم و دانش است.

رئیس اداره تامین اجتماعی دیر اظهارداشت: هم اکنون 30 هزار نفر بیمه شده زیر پوشش خدمات بیمه ای تامین اجتماعی شهرستان قرار دارند.

دراین آیین رئیس و کارمندان تامین اجتماعی دیر با لوح سپاس و هدایایی از معلمان خود در دوران تحصیل در مدارس تجلیل کردند.

شهرستان دیر با 60 هزار نفر جمعیت در جنوب استان بوشهر واقع است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر