چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۰۹۸
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در راستای توجه به محرومان و روستائیان طرح‌های محومیت‌زدایی توسط سپاه و بسیج سازندگی استان بوشهر تدوین و اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت‌الاسلام حسین دشتی ظهر امروز در نشست با مجریان  طرح‌های بسیج سازندگی استان بوشهربا قدردانی از خدمات ارزشمند این نهاد به جایگاه و فعالیت‌های آنها پرداخت و  اظهار داشت: بسیج سازندگی نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف عمرانی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و اقتصادی دارد که در خور سپاس و قدردانی است.

وی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در جامعه دارای متولیان زیادی است خاطر نشان کرد: مردم اجرای این طرح‌های  در نقاط مختلف را دولت متولی آن می‌دانند ولی سپاه در نقاطی که خلاء‌هایی وجود داشته باشد مشکلات را برطرف و نیازهای آن منطقه تامین می‌کند.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر نقش مهم سپاه و بسیج سازندگی استان بوشهر در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بیان کرد: در راستای توجه به محرومان و روستائیان طرح‌های محومیت‌زدایی توسط سپاه  و بسیج سازندگی استان بوشهر تدوین و اجرایی شد.

دشتی، اجرایی طرح‌های بسیج سارندگی  را  خدمات‌رسانی به جامعه محروم دانست و تصریح کرد: هدف فعالیت‌های سپاه پاسداران و بسیج سازندگی از خدمت‌رسانی به جامعه در نقاط مختلف کار اقتصادی نیست و صرفا در جایی که نیاز به خدمات رسانی باشد در عرصه‌های مختلف وارد می‌شوند.

وی از مشارکت بسیج سازندگی استان بوشهر در مقابله با ریزگردها خبرداد و افزود: اجرای طرح‌های مقابله با ریزگردها که مشکلاتی در خوزستان و برخی نقاط ایجاد کرده، بسیج سازندگی با حرکت انقلابی وارد این عرصه شده تا ضمن امیدواری  به مردم این مشکل حاد را برطرف کند.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیج سازندگی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش می‌کند گفت: بسیج سازندگی با تلاش‌های تخصصی که در عرصه‌های مختلف ارائه می‌کند با حرکت جهادی و توان بالا منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر